Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
Tyttö meni 4 päivää yli niin veikataan että uusi tulokas tulee 4 päivää etuajassa jotenka 1.3 :rolleyes:
 
Sektiolla tämäkin tulee maailmaan, veikkaan että karkauspäivän tienoilla :rolleyes:
 
Esikoinen synty 9 päivää ennen laskettua, joten luulisin et tääki syntyis ennen laskettua. Ehkä viikon ennen :)
 
5.3. Olis la ja se ois kyllä hyvä päivä kun omalla isällä myös sama syntymäpäivä :grin
 
Meillä 1.3 hääpäivä mutta laskettu vasta 11 niin en toivo kuitenkaan että tulee liian aikasin mutta hieno hääpäivälahja olis. Toisaalta kiinnostaa viikonpäivä ja kellon aika. Minä kun oon syntyny La klo 20.28, Tyty La klo 20.28 ja toka tyty La 22.28
 
Eka synty käynnistettynä 37+2 ja toinen 40+0..
Tarkat seurannat oli tytöistä koon vuoksi ja vähä jännittää tuleeko nytkin seuranta
16.3 oli laskurin mukaan laskettu aika..
13.3. Vois veikkailla, mutta eihän ne aina niin mee
 
Eka syntyi päivää ennen laskettua ja toinen kaks päivää ennen ni tää kolmas sit varmaa kolme päivää ennen :)
 
Mä uskon/toivon että tulee 4 päivä. Koska aikaisemmat lapset ovat syntyneet 14 ja 24.
 
Meillä esikko syntynyt maaliskuun lopussa ja miehellä synttärit huhtikuun alussa, meidän kihlajaispäivä on karkauspäivänä ja sit parhaan ystävän lapset syntyneet maaliskuun puolessa välissä joten hieman ruuhkaa maaiskuussa ja monta päivää jolloin olis parempi olla syntymättä. :grin Sit vielä esikko synty 36+6 ja kuopus 40+4 eli eli :hilarious: Neuvolan mukaan la on 14.3 ja mun mukaan joskus 21.3 tms. Kummatkin lapset on syntyneet torstaina eli silloin siis.

Veikkaan ja toivon että tulisi maaliskuun alussa tai huhtikuun alussa 5.3 siis olisi aika mahdollinen tai sit 2.4 :grin
 
Meillä esikoisen LA oli 16.8. ja syntyi 40+2 18.8. Nyt LA on 17.3. niin jos syntyis 40+1 niin tulis 18.3., ois helppo kun ois sama päivä :D

Mun isällä synttäri 9.3. ja sama oli mun äidin isällä, että eu sekään huono päivä ois! Eikä tarvis siinä lopussa kärvistellä ihan niin kauan.

Mun serkulla synttäri 16.3. ja hän tulis ehkä kummiksi niin sekin sopis hyvin :)
 
La on 4.3, esikoinen synty nippanappa (25min vajaa) rv 41+0

En usko että tällä kertaa joudutaan odottelee jakautumista niin pitkälle, mutta olisi hauskaa jos menis kuitenkin maaliskuun puolelle. Esikoisella kun on synttärit helmikuussa ja itsellä huhtikuussa, niin saatais juhlaa koko kevääksi! Toi 8.3 tuntuu kalenterissa houkuttelevalta, että laitetaan nyt veto sen puolesta!
 
Esikoinen synty 37+1, tuskin tämäkään kovin kauaa jaksaa matkassa kulkea. La 7.3. mutta luulen, että helmikuulla syntyy. Jos veikkaisin 20.2. :woot:

Isäni täyttää 18.2. 48v nii siinäkin olisi saumaa :grin
 
Muokattu viimeksi:
Veikkaan että menee vähän yli. 1.4. siinä kolkuttelis nurkan takana, sitä on hyvä veikata. :D
(La siis 26.3.)
 
Isäni täyttää 60v 26.3, joten voisi olla ihan kiva syntymäpäivälahja jos osuisi samalle päivälle. LA 24.3, joten tuo voisi hyvin osua!
 
Takaisin
Top