Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
Minusta tuntuu että menee yli lasketun ajan. Oli hauskaa huomata, että LA on tammikuussa, myös minä olen tammikuun lapsi. Nyt LA olisi 9.1, mutta veikkaisin viikon ylitystä eli 16.1.
 
Mulla taas esikoisen taustan huomioiden veikkaan et syntyy jo tän vuoden puolella hyvissä ajoin :D Esikoinen siis syntynyt rv 30+6 et jos samoissa mentäisiin niin marraskuussa syntyisi. En kyllä haluaisi toista pikkukeskosta et mielellään toiveissa olis ihan täysiaikainen kaveri.
 
Mä veikkaan että menee ihan hilkulle vuoden vaihteeseen että kumpi tulee. La 10.1. Toivoisin tosi paljon ens vuoden puolelle mutta meillä on suvussa ollut ongelmia joiden takia jouduttu käynnistämään aikaisemmin joten voi tulla perintönä. Myös siskon lapsi jota ei käynnistetty syntyi itsestään muistaakseni 37+. Että jännittävä vuodenvaihde tulossa :joyful:
 
Meillä eka synty 41+5, toka 40+4 ja kolmas 40+0. Tää syntyy sit varmaa enne laskettua jos menee saman kaavan mukaan. Ehkä 17.1.2020
 
Meillä syntyi ensimmäinen rv 38+2, vaikka sektioaika oltiin varattu 9 päivän päähän. Siksi luulen, että tämä toinenkin otetaan sektiolla, ja ehkä jo joulukuun puolella.
 
Esikoinen syntyi käynnistettynä 5 päivän käynnistelyn jälkeen hätäsektiolla 38+3 joten veikkaan et käynnistellään ja syntyy 18.1.
 
Lääkäri rupes puhumaan et kummankohan vuoden puolella syntyy, en edes ole ajatellut että syntyisi jo tämän vuoden puolella!! Apua:hilarious: jospa sinniteltäis kuitenkin tammikuuhun :joyful:
 
Mulla LA 7.1.20. Oma veikkaus on että syntyy jouluaattona eli 38+0. Se olis just mun tuuria et lapsella synttärit jouluna, voi laps raasua, yhet lahjat vaan joka vuosi :D Eikä kukaan kaveri pääse synttäreille oikeana päivänä... Meidän suvussa ei kellään oo raskaus kestänyt täyttä 40 viikkoa, ei tietääkseni edes 39.
 
La 15.1 jospa menis 6 päivää yli ni sit meillä ois lapsen kanssa sama synttäripäivä :dance008
 
Jos sattuisi syntymään tämän vuoden puolella niin saataisi jatkumaan meidän suvun 9-linja. Mummo on syntynyt 1949, äiti 1969 ja minä 1989. Äidille naureskelin jo viime vuoden puolella, että tehdään -19 vauva, mutta laskettu aika on 12.1.2020. :woot: Itse olen syntynyt 10 päivää ennen laskettua aikaa, joten toivotaan että tämä meidän esikoinen haluaisi tulla maailmaan vaikka joulukuun lopulla. Heitetään veikkaus vaikka 28.12.
 
LA 10.1. todennäköisimpänä syntymäpäivänä pidän 8.1. Vahva usko siihen, että käynnistellään taas muutama päivä ennen laskettua aikaa.
 
Aiemmat syntyneet 40+6 ja 42+0. Itsestään ovat lopulta syntyneet, juuri kun on alettu käynnistyksellä uhkailla. :D En siksi osaa ajatella, että tämäkään kovin ajoissa tulisi. La 21.1., siinä hilkulla varmaan tuleeko tammi- vai helmikuinen. Omat synttärini on myös tammikuussa, pari päivää ennen laskettua aikaa, mutta tuskinpa pikkuinen synttärilahjaksi vielä ehtii. :) Veikkaan vaikka 28.1.
 
Takaisin
Top