Veikataan syntymäpäivää

La 12.12 ja jos menee niinkun esikoisesta niin 12.12 syntyy. Mutta oma mutu on 6.12
 
Mulla on ollut koko ajan fiilis että syntyy 27.12. Eli periaatteessa laskettuna päivänä, vaikka ultrassa joku mitta antoi lasketuiksi lopulta seuraavan päivän eli 28.12.
 
Epäilen, että etuajassa tulee niin kuin meidän suvussa tapana on ollut. Veikkauksena että marraskuun puolelle lopulta jäisi ja 27.11. pullahtaisi maailmaan (laskettu aika 6.12.). Saas nähdä.
 
Veikkaan että tulee etuajassa, vaikka 12.12. :happy:
 
Hmm, esikoinen tuli 5 päivää ennen, keskimmäinen aika tarkalleen laskettuna (minä laskin ovulaation mukaan, neuvolasta tarjosivat menkkojen mukaan paria päivää myöhäisemmän, minä voitin) ja kuopus 5 päivää jälkeen. Mikähän tän voisi olla.

Arvaan, että 15.12 ihan vaan siksi, että olen itsekin syntynyt sunnuntaina. Laskettu on 13.12. Ja vaikka se on tosiaan perjantai 13. on se myös Lucian päivä. Ehkä se sit vähän lohduttaa, jos sattuu kuitenkin laskettuna tulemaan.
 
Paitsi jos muuten noudattaa tuota viisi päivää edellisen jälkeen -kaavaa, syntyis 23. päivä. Jospa tulis vähän aikaisemmin kuitenkin!
 
Hmm, esikoinen tuli 5 päivää ennen, keskimmäinen aika tarkalleen laskettuna (minä laskin ovulaation mukaan, neuvolasta tarjosivat menkkojen mukaan paria päivää myöhäisemmän, minä voitin) ja kuopus 5 päivää jälkeen. Mikähän tän voisi olla.

Arvaan, että 15.12 ihan vaan siksi, että olen itsekin syntynyt sunnuntaina. Laskettu on 13.12. Ja vaikka se on tosiaan perjantai 13. on se myös Lucian päivä. Ehkä se sit vähän lohduttaa, jos sattuu kuitenkin laskettuna tulemaan.

Syntyi sentään sunnuntaina, tosin viikkoa veikkaustani aikaisemmin. :hilarious:
 
Mulla osui veikkaus väärään ihan viikonpäivää ja kuukautta myöten :hilarious:
 
Takaisin
Top