Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
Minulla molemmat lapset syntynyt 38+ joten toivon että tämä seuraavakin tulisi silloin. En tiedä miten jaksaisin jos menisi lasketun ajan yli :D
 
Esikoinen syntyi 40+0 eli laskettuna, mutta aloitti prosessin jo muutamaa päivää aiemmin. Siksi toivon että tämä toinenkin tulisi samoihin aikoihin, varsinkin kun on kaikissa ultrissa ollut isompi mitä päivät näyttää. Hauska olisi että syntyisi 19.9.19 :p
 
Mulla la 27.9. Oisi hienoa jos syntyisi 21.9 vauvan isoisomummon syntymäpäivänä. Omalla äidillä mennyt kaikki lasketun ajan yli niin veikkaan, että syntyy 40+3 30.9 tai 40+4 1.10.
 
Neuvola on laskenut la 13.9., mutta huomasin nyt, että kierron pituus on väärin eli 12.9. olisi oikeampi. Äiti kertoi, että hän itse ja meistä lapsista 3/4 on syntynyt kaksi päivää ennen laskettua eli 10.9. olisi mun veikkaus tulokkaalle. Toisaalta 9.9.19 ois kiva lukema :wink
 
Mulla la 3.9., niin veikkaan 1.9.19. :p

Muokkaan. Luulen, että tämä tullaan käynnistämään, koska esikoinen oli niin iso. Niin siksi valitsin nuo kivat numerot ennen laskettua aikaa :wink
 
Muokattu viimeksi:
La 2.9 mutta veikkaus on 10.9. Esikoista panttasin viimeiseen asti ja se olisi käynnistetty samana päivänä kun synnytys viimein alkoi. Tämän kanssa toivon ettei tarvitse niin kauaa odottaa.
 
Mulla ois la 19.9.19, mikä ois tosi hauska päivämäärä, mutta tuskinpa se siihen osuu. Omat synttärit ois 2.9., että silloinki ois erityisen soveliasta tulla. Vähän kyllä epäilen, että pitkäks menee, että sanotaan nyt vaikka 25.9. Toivon mukaan syyskuussa kuitenkin jossain vaiheessa.
 
Miulla la 17.9 - tuo 190919 ois kyllä aika hyvä päivä :grin ja miun äidin synttärit on 22.9 joten sais mummi synttärikaiman jos yli menee.
Esikoinen syntyi 39+3 eli JOS (ja toivottavasti) toinenkin tulisi vähän aiemmin, voisin heittää villin veikkauksen että 14.9 tai 15.9 olisi syntymäpäivä :joyful:
 
La 4.9. Mies synytynyt 1.9, joten se olisi aika kiva isä-poika -synttäripäivä. Tosin toivoisin, että syntyis jo kuukautta etukäteen terveenä kiitos :grin

Veikkaan silti, että syntyy 14.9 eli 41+3, jotenki sellainen mutu vois olla.
 
Meillä mies veikkasi 16.9, minä 18.9. Vauva syntyi sitten 17.9 siihen väliin :wink laskettu oli 15.9.
 
Takaisin
Top