Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
Veikkasin jo tuolla toukokuisissa koska luulen tämän tulevan silloin

1.1.5
2.12.5
3.14.5

Jos joku ihme sattuisi, että hän päättäisi olla loppuun asti niin sektiosta johtuen hän tulee todennäköisesti 17-18.6
 
Mä veikkaan kans että syntyy ennen laskettua aikaa. Eli sanoisin että 14.7. (la 20.7.)
 
Minä arvaan la:n sijaan 13.7, että syntyis mun synttärinä 11.7. :joyful: Oikeesti haluaisin juhannusvauvan ja sit päästäis kavereitten häihinkin heinäkuun loppupuolella..
 
Ennen laskettua aikaa joka olis 1.7. Joten jossain juhannuksen paikkeilla veikkailisin tai sitten menee reippaasti yli ajalle..
 
Saattaapi olla että syntyy hiukkasen etuajassa 22.-28.7 tai saattaapi olla että menee yliajalle 6.8 (la 30.7)
 
Meillä l.a. on 3.7., mutta ultrassa on povattu paria päivää isompaa vauvaa. Aiemmat on syntyneet +-1 päivä lasketusta ajasta, joten tälle kierrokselle veikkaan 30.6. :)
 
Edellinen synty muutama viikko etuajassa, veikkaan että tää neiti syntyy 1.7 LA 13.7
 
Meillä laskettuaika 26.7. Luulen että syntyy 6.7 eli viikolla 37+2 tai reippaasti aikaisemmin.
 
Meillä l.a. on 3.7., mutta ultrassa on povattu paria päivää isompaa vauvaa. Aiemmat on syntyneet +-1 päivä lasketusta ajasta, joten tälle kierrokselle veikkaan 30.6. :)

Ei mennyt täälläkään veikkaus ihan päivälleen oikein, mutta melko lähelle kuitenkin. :)Lapsivedet meni 30.6.-1.7. välisenä yönä, mutta vauva syntyi vasta 2.7.
 
Takaisin
Top