Vauvojen työnimet!

Keskustelun 'Maaliskuiset 2019' aloitti Unicorn17, 29 kesä 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. ♡Unicorn♡ Rakastunut foorumiin

Onko teidän rakkausmurusilla jotain työnimiä? Ja oliko jo aikaisemmin syntyneillä lapsilla? :)

Meillä esikoinen oli ennen syntymää ja ristiäisiä Pupu.

Tämä pikkukakkonen on Tipu :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Esme009 Tuttu foorumilla

Meillä ekassa keskenmenneessä raskaudessa oli Toukka ja nyt tässä raskaudessa Pikku-Farmari (älkää kysykö miksi..:biggrin:biggrin)
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  3. Mangusti_ Ihastunut foorumiin Maaliskuun äidit 2019

Mies yrittää käydä kutsumaan tätä Jormaksi. :laughing021 Ihan sillä, että siitä saa niin hyvän valikoiman likaisia vitsejä. "Haluatko nähdä, kun Jorma seisoo?" "Jorma repi vaimon paikat niin, että tarvitsi tikkejä." Jne... :dance011
    • Hauska Hauska x 3
  4. Sinbbu Naimisissa foorumin kanssa

Ekalla oli monta työnimeä, mm. Pöllerö, Mönkiäinen, Håkan jne.
    Tämä toinen on toistaiseksi vain Nuppu. :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Nuunuäippä Tuttu foorumilla Maaliskuun äidit 2019 Marrasmammat 2016

Ei oo vielä nimetty.Taapero oli Myttynen,josta teinit sitten tekivät eri versioita.Isommista ei ollut mitään erikoisempaa kuin vauva. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. äippä-14 Rakastunut foorumiin Maaliskuun äidit 2019 Jouluäidit 2020 Heinämammat 2014

Oon koittanut mieheltä kysellä oisko sillä jotain työnimeä antaa, mut toistaiseksi ei oo keksinyt mitään. Omassa mielessä ajattelen et tää on "pikkunen".
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  7. neilikka4 Tuttu foorumilla Maaliskuun äidit 2019 Jouluäidit 2020

Mun mies keksi meidän omalle työnimen "Papu" ja sitä on nyt käytetty.
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Zuila Aloittelija

Meidän esikoista sanottiin ristiäisiin asti Möllykäksi. Tämä toinen on niin alussa, että mitään ei ole vakiintunut vielä. Olen kyllä pari kertaa sanonut Patukaksi ja voi olla että Patukka siellä sitten on!
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Hemppa87 Tuttu foorumilla Maaliskuun äidit 2019 Kesäkuiset 2021

Ei ole vielä työnimeä, mutta varsinaisia nimiä mietittiin jo tytölle ja pojalle :hilarious: edellinen oli alkuun mömmertäjä, sitten nukkuli sekä maitopurkki, kun meinasi syntyä vajaan kilon painoisena.
  10. nasku Peruskäyttäjä

Meillä esikoinen oli "emppu", toinen "tilda" ja kolmas "matti". Tämä neljäs ei vielä ole vakiintunutta työnimeä saanut, mutta itse olen nimittänyt pikkuliksi :happy: Vanhemmat lapset varmaankin sitten myöhemmin keksivät jonkin kutsumanimen:rolleyes:
  11. Eloinen. Rakastunut foorumiin Elomammat 2017

Nyt tuntuu että vakiintuu paapa tai lilla :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Lily7 Tuttu foorumilla Toukomammat 2017

Mies kutsui tätä yhtenä aamuna Saukoksi :D
  13. Nuunuäippä Tuttu foorumilla Maaliskuun äidit 2019 Marrasmammat 2016

Mielessä pyörii Nyyti/Nyytti.Katsellaan muuttuuko vielä näin naisena mielipide. :D
  14. Epsu Rakastunut foorumiin Maaliskuun äidit 2019 Helmikuunmammat 2016

Meillä esikoista sanottiin Kalle Aapeliksi ja tää toinen on Irma Rinkeli :hilarious:
    • Hauska Hauska x 3
  15. helmimeri Ihastunut foorumiin

Vauva vaan, toisinaan saattaa olla mikä päähän pälkähtää mutta ei mitään tiettyä oo vakiintunu
  16. KuloM Aloittelija

17. Haaveilija83 Peruskäyttäjä

Meillä on Mansikka. Muotoutui lasten suusta kun puhuttiin ettei vauva ole vielä mansikkaa isompi. :D
    • Hauska Hauska x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Kanerva89 Tuttu foorumilla Huhtikuiset 2021

Oi tuo Mansikka on ihana. :) Meillä tämä tulokas on useimmiten vauva tai sitten Bebe.
  19. pautu Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2016

Mä mietin tässä et onko meil joku mut ei oo mitään vakiintunutta nimitystä..
  20. Clownn Tuttu foorumilla

Meilläkään ei ole vakiintunutta työnimeä vielä. Ötökkänä on muutaman kerran puhuttu, kuten esikoistakin. Varmaan vakinainen työnimi muotoutuu kun tämä pidemmälle etenee ja ultraan päästy niin konkretisoituu vielä paremmin. Sukupuoli jos selviää niin luultavasti puhutellaan aiotulla kutsumanimellä. (nimiasiat on mietittynä hyvissä ajoin :'D)
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu