Me käytiin tänään 4kk lääkärineuvolassa:
Pituus 65cm (+3cm 3kk mittaukseen)
Paino 7180g (+900g 3kk mittaukseen)
Pää ymp. 42cm (+1,2cm 3kk mittaukseen)
Että huh sanon minä! Jää varmaan noi 68 vaatteetkin kohta pieneks jollei toi kasvu hidastu
Ja sitten se lääkäri puhui, että koska kiinteitä jo syödään niin sais syöttötuolia jo kokeilla
Kunhan tukee sivuilta tyynyillä...
Karsastusvikaakaan ei näkynyt, mä olen jännittäny tätä hulluna että periikö poika multa tän koska tiedän kuinka rassaavaa on juosta leikkauksissa.. mutta onneksi ei perinyt!
Voihan olla että myöhemmin asia muuttuu, mutta nyt oon ainakin tyytyväinen :) Korviakaan ei tarvi vedeltä suojella, ovat kuulemma tosi karvaiset sisältä
Kylvyssä pitäis laittaa korvat jopa ihan uppeluksiin!
Iho on aina ollut hyvä ja hautumiakaan ei löytänyt vaikka hyvin pläräs noi kaikki poimut
Ja nyt sitten vaan hyppykiikku ostoksille kun sellaistakin lääkäri ehdotti :) Ja ehkä kuitenkin muutaman viikon odottelen sen syöttötuolin kanssa, haluan vielä vähän aikaa pitää tuon pojan sylivauvana!
Pituus 65cm (+3cm 3kk mittaukseen)
Paino 7180g (+900g 3kk mittaukseen)
Pää ymp. 42cm (+1,2cm 3kk mittaukseen)
Että huh sanon minä! Jää varmaan noi 68 vaatteetkin kohta pieneks jollei toi kasvu hidastu
Karsastusvikaakaan ei näkynyt, mä olen jännittäny tätä hulluna että periikö poika multa tän koska tiedän kuinka rassaavaa on juosta leikkauksissa.. mutta onneksi ei perinyt!