Ollaan. Neidillä oli verensokerit tosi matalat jo osastolla, oli pienikokoinen viikkoihin nähden (sitä seurattiin jo loppuraskaudesta ultralla kun oli neiti niin pikkuinen) ja miulla ei tuu toisesta rinnasta maitoa ollenkaan. Siis helmet kärkeen ku oikein puristaa ja siinä se. Eikä riittävästi sit toisestakaan vaan maito on tosi tiukassa, voi että ku oliski suihkutissit ongelmana, en ees liivinsuojia tartte
Edellisen kerran ku oltiin korviketta vähennetty oli tullu vaa 80 grammaa kuudessa päivässä ja tyttö oli koko ajan itkuinen. Eikä tuo sen suuremmalla innolla imenyt, nukahteli päivällä rinnalle ja sit illalla hirvee huuto ja raivarit ku tissi tyhjä, mahaa vääntää ilma siitä jatkuvasta syömisestä ja nälkä.
Tässä tän nyt näkee miten ennen lapsia kaiken tietää paremmin, joka paikassa sanotaan sitä et kun vaan imettää ni kyl sitä maitoa tulee sit riittävästi. Vaan ekat päivät "kun vaan imetti" ni sitä tuli nii vähä et tää ei lopulta jaksanu ees imeä niiden verensokereidensa kanssa ja nytkin vielä kun ei oo tarpeeks ni ei oo tarpeeks. Silti on jotenkin sellainen olo et jotenkin oon tehny väärin ja pilannu ite oman imetyksen vaik olosuhteet huomioon ottaen tää sujuu edes kohtuudella, siellähän osastolla jo joku mulkku hoitaja kyseli et ootko ajatellu et voisit vaa lopettaa koko imetyksen

(Ei jääny imetyksen aloituksesta osastolla mitkää lämpimät muistot ja vieläkin on suru siitä miten tää meni.)
Kauhea harmi ku olin niin täysimetykseen varustautunut ja tuntuu et oon tehny jotain väärin vaan faktahan on et jos lisämaitoja ei ois annettu ni täähän olis kuollu nälkään ku ei tosiaan meinannu osastolla ees herätä syömään. Enkä tosiaankaan viitti lasta nälässä kiduttaa sen maitomäärän lisäämiseksi. Nyt pidetään rinnalla niin pitkään ku viihtyy ja korvike päälle ja on aurinkoinen tyttö. Välilä ei huoli ees korviketta, oi että silloin tulee sellainen olo et on tehny ees jotain oikein. No, tää meni nyt sit näin. Vielä toivossa elän et joku päivä voi korvikkeet jättää pois ja kovasti yritän ny lypsää ne viimeisetki tipat mitä tuo ei jaksa imeä... Jos sais omaa maitoa osan lisämaidosta edes ja sitä maidon määrää lisättyä niin et ehkä joku päivä ei lisiä tartte. Mut alan olla alistunu kohtalooni, tärkeämpää nyt, että tyttö on tyytyväinen ja kasvaa kuin että miun jotku imetystavoitteet täyttyy kun ei fyysiset edellytykset kerta riitä.