Vauvojen kuvia

Rosebud

Puuhakas puhuja


JOS joku on uskalias lisäämään ultrakuvia tai myöhemmin syntyneen vauvansa kuvia tänne, niin teen tän aiheen sitä varten.

Joissain noista muista ryhmistä oli tämä nimittäin.
 


Lisäänpäs eka omasta vauvelista!

Tässä on   nt-ultrasta otettu kuva:




Ja tässä onkin sitten muutama kuva rakenneultrasta:








Ja tässä sitten kuva, josta ei jää epäilystä kumpi tulee ;)

 
Eipä tartte todellakaan epäillä, että oliko tunnistus 100 %:nen :D Minäkin voisin liittää kuvat muuten, mut ei oo millä skannata niitä koneelle :/
 


Mä itseasiassa otin kameralla ja lisäsin koneella kontrastia niin onnistui hyvin. Ota esim kameralla ulkona aurinkoisella ILMAN salamaa niin tulee hyvä kuva tai järkkärillä kuten mä otin, jos semmonen löytyy!
 


Tässä on meidän pienestä kuva rakenneultrassa. Mulla ei niin hyvää kameraa käytössä mutta kaipa tuostakin jotain selvää saa :)
Näyttää omaan silmään niin täydelliseltä että vaikea uskoa että pienellä vois olla mitään vikaa missään :/
 
Tässä ensin np-ultrasta



Ja sitten rakenneultrasta




Ja tämä peukutus vielä pakko laittaa :D
 


tässä mun ainoo kuva mitä saatiin siis.. ja kattokaas tohon oikeeseen ylänurkkaan, hiukan spookya :DD
 
Iiihan ensimmäinen kuva varhaisultrasta:



Ja nt-ultran jumppakuva:



Rakenneultran kuvii en vielä olekaan malttanu siirtää koneelle, kohta varmaan pitäs ennen kun ne on tästä hypistelystä ihan pilalla. :)
 
Tässä kuva ihan ekasta ultrasta ja sitten perässä np-ultrasta :)
Huomenna rakenneultra eikä malttaisi millään odottaa! Kuvia tulee siitäkin mikäli saadaan selkeitä :)

 
Tässä tämän meidän mönkiäisen ultraa :)



rv 15+3 kasvot ultraan päin, näyttää ihan alienilta :D Viimeinen kuva nyt rakenneultrasta, nukkui masussa kädet naaman edessä :)
 
Voi himppu, mun pitää viel vajaa viikko odotella rakenneultraa! 

Kannattaa muuten joka tapauksessa skannata nuo ultrakuvat koneelle, ne kun haalistuu ajan myötä.
 
Jee ne sai pelastettuu pari kuvaa sieltä rakenneultrasta kun tosiaan se kuvatulostin sillo hajos. Kaikki samasta kulmasta mutta pääasia että sain ees ne pari että voin hypistellä :P

Tässä on nt ultrasta 12+4




Ja sitten rakenneultrasta 20+1

 
Ninqyo, sun kuvat ei auennu ainakaan mulle, niissä on vaan punanen rasti..

Tässä meidän vauvasta kuvia :)

Tämä kuva on ekasta kunnallisesta ultrasta, rv 10+3


Ja nämä kaksi seuraavaa kuvaa 4D-ultrasta rv 23+3
Tämä kuva 4D:stä, rv 23+3

Tämä kuva 4D:stä, rv 23+3
 
joo firefoxii määki käytän et ihme homma. Ehkä sulla on joku päivitys asentamatta? Emt
 

Siinä rakenneultrasta kasvokuvaa (muuta ei saatu) kui poitsu näyttää kieltä ja lällättelee + heristää nyrkkejä :D
 
Takaisin
Top