Vauvojen alkutaipaleen kuulumisia

Mä en yöllä vaihda pissavaippaa. Tosin musta tuntuu, ettei poitsu yöllä edes pissaa paljoa. Illalla n. klo 22 menee kuivalla vaipalla nukkumaan ja ekan kerran syö klo 5-5.30. Silloinkin vaippa tuntuu suht kuivalta.
Meillä on vielä käytössä Liberon 2 koko.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en vaihda vaippaa yöllä, kun ei kakkaa tai ei oo tullu jo valmiiksi läpi. En halua yhtään lisätä vireystasoa vaipanvaihdolla. Ja meidän poitsu on kyllä kasvanu yli 6,6-kiloiseksi vaikkei nukukaan päivällä pitkiä päikkäreitä :)

Meil on käytössä liberon kakkonen. Poju on n. 4800g.

Yöunet tuntuu pitenevän. Välillä poitsu nukkuu neljäkin tuntia putkeen. Iltaisin on väsymys kränää...

Kyllä tulee toisinaan vaippa aamuyöstä vaihdettua ennen syöttöä. Aina tulee kokeiltua että onko paljon pissaa ja jos tuntuu painavalta niin vaihtoon. Kyllä tyttö sitten tissin jälkeen pinnikseen nukahtaa :) (Ainakin vielä on nukahtanut)
Ja meilläkin siis pampersin 3 :)

Meil just viime yönä tuli pissit vaipasta läpi. Meilläkin vaihetaan vaippa vaan pakon edessä. Meil on päivällä käytössä Liberon 2:set ja yöllä Liberon 3:set.

Likka nukkuu vieläkin. Vetänyt klo 2130 asti unta ja kello on puol seiska. Mä heräsin pumppaamaan. :eek: rota? Helle? Iltakiukku väsytti ku ei nukkunut illtapäivän jälkeen ollenkaan?

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Miksi meillä ei nukuta noin? 23-05 on perusyö. :(

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Siis tyyppi veti 10h putkeen ilman syöttöjä!?:eek: veikkaan kyllä et tää on rota mikä väsyttää, viime keskiviikkona ssi. Varmaan palataan kyl yösyöttöihin kohta...

Spiraalin luona valvotaan ja täällä syödään muidenkin puolesta. Viime yönä kahden tunnin välein 90ml?! Alko kuulkaa pikkasen tulla taas ikävä imetystä, ku piti jo alkaa tiskaamaan ja sterilisoimaan pulloja, kun loppuivat kesken. Ja syöttämisen päälle vielä nukutus. Työlästä sanon minä!! Mies on kuoleman väsynyt, koska joutui nyt myös osallistumaan yösyöttöihin. Eikä kyllä omaakaan olo ole pirteä.

Älä viitti??! :eek:Oon eläny siinä luulossa, että joka syötön jälkeen tiskattava ja sterilisoitava. Kävin hakee muutaman pullonki lisää ku ei sitä yöllä riitä energiaa tommoseen.

Mä oon paskamutsi ja teen sen kerran viikossa... Ei ole aiheuttanut ongelmia.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Eiks ne sano et 2-3kk vanhalle riittää jo et kerran viikossa keittää. Muuten pesu riittää vaan

Mistäköhän oon saanu ees ton käsityksen, että joka kerta pitäisi. Onneks mulla on toi sterilisoija, ettei oo tarvinnu keitellä, mutta kiitos tästä tiedosta :) Niin ja minä se paskamutsi vasta olenkin. Imetin vauvaa tänään ja nyt odottelen, koska oireilu alkaa. Miks mä en osaa vaan päästä tästä asiasta yli :sad001

Lälly, Tuli niin hyvä mieli ku kuuli että sun poika on ollu nyt paljo terveempi ja tyytyväisempi, jospa se korvike on ainoo mikä hänelle sopii, niin sit pitää vaan jättää imetys kokonaan pois vaikka itseä se surettaisi...
Mutta on toi pullojen kanssa puljaaminen joo työlästä , mäki oon tähän mennes pessy ja keittänyt käytön jälkeen, se vaa jäi tavaksi kun alussahan oli pakko. Mut nyt vois hellittää ku kuuli ettei muutkaan oo niin tarkkoja :)

Meillä muuten siirryttiin vasta libero 2 kokoon! Teillä on isoja vaippoja jo käytössä monella :O

Tiedän, mä oon itsekäs ku myrkytän vauvaa äm:lla :( Vielä ei oo mitään oireita, onneksi!! Ja korvikkeella mennään siis nyt, mut jokin takaraivossa kehotti kokeilemaan. Paljon mimi teillä menee muuten vuorokaudessa korviketta?

Voi lälly! Voi olla et on itse kullakin edessä tuo luopuminen. Tänään on käynyt jo mielessä kun pohdin et mitä oon syönyt että itketään vaan.........

Suosittelen spiraali ruokapäiväkirjaa ja siihen sivuun vähän merkata pahimpia itkuja ja oireita. Mulla se autto näkee ne pahimmat ruuat, jotka piti jättää heti kättelyssä pois. Toivottavasti ette joudu tähän samaan tilanteeseen jossa me ollaan, mutta jos se on ainoa vaihtoehto ni voi kurjuus :( Täällä alko itku reilu tunti sitten eli tää on nyt selvä peli meidän osalta.

Takaisin