Vauvojen alkutaipaleen kuulumisia

Huvittaa, mutta tytön mielestä se joko äitiyspakkauksen, tai libero-laukun mukana tullut perhonen on tosi epäilyttävä. Joskus kun näytin sitä, ja rapisuttelin niitä siipiä, niin tytön silmät meni lautasen kokoisiksi ja se katsoi äkkiä pois.

Nyt se oli eilen kaukalossa mukana autossa, niin tyttö käytti melkein koko matkan sen tuijottamiseen kulmat kurtussa. Voi toista. :D

Meillä on lisäksi sellainen lehmälelu, jolle taas naureskellaan. Se on selvästi suosikkilelu. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Siis itsekin miettinyt tuota nukkumista kun tyttö nukkua posottanut 2 päivää aika ahkeraan. Eilenkin oli hereillä pienen pätkän aamupäivällä ja toisen samanmoisen iltasella ja muuten nukkui. Onko tää nyt ihan normaalia? :O

on normaalia. Vauvat kasvaa kun ne nukkuu. Mun äiti oli kovin huolissaan kun meidän poika nukku pari päivää tosi paljon ja sitä anemiaa pelkää et siitä johtuis tuo jatkuva nukkuminen. Kolmannen mummolapäivän olikin hereillä lähes kokonaan. Niin hälvensi sit mummon huolia. Poika tuntuu kasvavan ihan silmissä, et nukuttaahan se.

Pistin tänään tytölle ekaa kertaa mekon päälle. Mut millai ihmeessä saa sukkikset ja vaipan pysyy ylhäällä? Ja kuka noit sukkiksia suunnittelee... näissä on jalkaterät jotain alle 2 cm. Ei millään vauvalla oo nii pienet jalat, saati sitten meidän hobitilla :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Meillä poitsu pyörii lattialla ajselinsa ympäri. Samoin pinniksessä. Laitan sen pinnikseen ihan oikein päin selälleen. Aikansa sätkittyään, poika on pinniksessä poikittain. Yritän sanoa pojalle, et ei oo vielä kiire mihinkään :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nii ja nyt on löytynyt kieli. Sitä pitää koko ajan mukluutella suussa ja näyttää vähän suun ulkopuolellakin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Taas alkoi iltahuuto. Päivällä oli pulloraivarit, illalla alkoi tissikin ahdista ja sit menikin sellaiseksi karjumiseksi että ikkunat särisi. Tissi ei kelpaa ja makuulla ei suostu olemaan. Kapalo rauhoitti hiukan ja sain vähän syötettyä ja nukahtikin mut pinnikseen siirtäessä heräsi. Sitten karjunta äityi kahta kauheammaksi. Mies ehdotti manducaan laittoa ja vaikka tätä jo kehunut oon niin aattelin ettei se kapalon jälkeen tuo lisäapua.

Mutta kuinkas kävi. Tää hiljeni ennen kuin oli selkäsolki kiinni ja hetken päästä nukahti. Nyt on jo tovin tuhissut mun rintaa vasten ♥

Ja oisko huuto ollut nyt sit sitä rotarokoteoiretta. Pieree ainakin kovasti. Annettiin varuiksi vielä annos gavisconiakin. Aloitin tänään kyllä lisäksi syömään sarviapilaa, sekin voi olla syynä. Huono ajoitus kuurin aloitukselle...

Korvikkeeseen siirtyminen aloitettiin eilen aamusta. Päivällä imetin vain kaksi kertaa ja nyt yöllä yhden kerran. Ja ero pojan oloon on selkeästi huomattavissa. Iltaa kohden itkut vähenivät ja uni alkoi maistumaan paremmin. Yöunille nukahti jo kahdeksalta ja heräsi ensimmäisen kerran vasta yhdeltä syömään. Meidän uusi ennätys. Yöllä ei oo tarvinnu antaa lääkettä, koska refluksi oireita ei ole ilmaantunut. Eli itkuton yö ja syömisen jälkeen uni tullut aika nopeasti uudestaan ilman ähisemistä ja kakomista. Ennen kaikkea ilman tissiä! Olen onnellinen, jos vieroitus onnistuu näin kivuttomasti, mutta samalla äärimmäisen surullinen siitä, että ihanaksi koettu imetystaival päättyy nyt tähän.

Hienoa,lälly,jos korvike auttaa pojan masuvaivoihin! :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Ero on ihan huikea! Tälläkin hetkellä leikki lelukaarellaan ja on yhtä hymyä. Äiti saa syödä aamupalan rauhassa ja selata foorumia ;) ja ai että! Kahvia ekaa kertaa sitte plussan. Oon varmaan yhen kupin jälkeen yks elohiiri.

Ero on ihan huikea! Tälläkin hetkellä leikki lelukaarellaan ja on yhtä hymyä. Äiti saa syödä aamupalan rauhassa ja selata foorumia ;) ja ai että! Kahvia ekaa kertaa sitte plussan. Oon varmaan yhen kupin jälkeen yks elohiiri.

Ihanaaaa!!!!!!! Oon niin onnellinen teidän puolesta!! Mikä korvike teillä on?

Ihanaa Lälly! Nyt teillekin vähän enemmän sitä mukavas vauva-arkea :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Ihan huippua Lälly kyllä! Pääsette nauttimaan vauva-arjesta ilman sitä kipuilevaa pikkuista! Se on helpottavaa kyllä! :)

Röppö, huh, josko siis ois normaalia meidänkin suunnalla :) Tää on vaan niin outoa kun toinen nukkuu hyvin ja paljon ja nukahtaakin itsekseen pääosin kun esikoisen kanssa se oli yhtä taistelua koko ajan ja oli heti pienestä niin paljon hereillä.

Ilmankos neiti on niin pikkuinen kun sille ei oikein unet maistu. Täytyy ehkä koittaa tehdä useampikin manducalenkki päivässä kun siinä nukkuu hyvin.

Eilen likka nukku kyllä ihan sikana! Söikin vuorokauden aikana vain 6 kertaa, mut pissaa tuli kyl riittävästi niin ei huolestunut. toissayön nukkuikin 22-06 ilman syöttöä! Taitaa rota ja helle vähän verottaa likan voimia...

Takaisin