Voi luoja mikä ilta oli eilen. Kyllä tuli todella paska mutsi-fiilis. Poitsu ei juurikaan nukkunut neuvolan jälkeen. Tultiin sieltä n. klo 16:30. 5 minsan tirsoja otti, johtuen siitä, että koko ajan joku ramppasi meidän makkarissa. Naapurikin tuli kylään enkä tohtinut häntä komentaa pihalle, kun käy meillä korkeintaan kerran kuukaudessa.
Illalla sitten poika oli tosi väsynyt kylvyn jälkeen. Yritin imettää, mutta poika vaan huusi kurkku suorana. Tarjosin tuttia, huuto jatkui. Sitten passitin miehen ostamaan lähi-Siwasta Tuttelia. Mies kerkes kotiin, niin poika oli nukahtanut mun syliin. En tiedä oliko masuvaivoja, mutta pidin aikani poitsua pystyssä olkaani vasten ja hän päästeli komeita pieruja ja sit myös turautti kakat. Sen jälkeen nukahti.
Ja mies vaihtoi nukkuvalle vauvalle puhtaan vaipan. Sitten poitsu omaan sänkyyn ja siellä hän nukkuikin kolmeen saakka, jolloin syötin pojan.
Itse olin myös väsynyt. Kävin suihkussa ja itkin koko ajan. Kiukuttelin miehelle kaikesta mahdollisesta. Syyllistin hänet, koska itselläni oli niin paska olo eikä mies muka tarpeeksi auta.
Meillä ei nykyään öisin tartte vaihtaa vaippaa. Tänäkin aamuna oli pienet kakat vaipassa ja hyvin oli vaippaan kuivunut yön aikana.
Tänään on pakko vähän pumpata omaa maitoa, jotta säästynyt iltahuudoilta. Ilmeisesti iltatankkaukseen ei mulla maito riitä.