Vauvojen alkutaipaleen kuulumisia

Melkeen kaikki 62 cm vaatteet on laitettu jo pois. Housut menee vielä, bodyja on turha ees hevätä päälle. :)

Meillä on niin paljon koon 62 cm vaatteita, että en ehdi varmaan pukea tytölle äitiyspakkauksen vaatteita ollekaan :/ Höh. Nyt koko 56 cm käytössä ja mukavasti on vaatetta tullut lahjaksi, vasta 68 cm pitää itse ostaa.

Mulle sanottiin jälkitarkastuksessa, että Ceridalia voi käyttää mm. kutiseviin pukamiin, liukastusvoiteena. Itse tiedän, että sillä lähtee tinttakakka hyvin pois pyllystä ja karstaan ym. Sitä voi tunkea joka tööttiin, naurettiin lääkärin kanssa.

Meillä vielä osa 56 käytössä mutta ovatkin tuttaa. Sais vissiin alkaa pakkaileen jo pienimpiä ja nostella 68 esiin :o
Ja meidän tytöllä todellakin on jo päivärytmiä! Ruokailut ja nukkumiset pystyy aika kivasti tietään että mitä milloinkin. Hyvä ettei kakka tule sentään tule ajallaan vielä :)

Meilläkin poika alkanut "mennä nukkumaan" samoihin aikoihin. Viimeistään klo 22 se on unten mailla. Itkut helpottaneet THANK GOD! Olen niin pahoillani kaikkien puolesta kenellä ei ole. Toki tämäkin vielä itkee ja enemmän iltaisin mutta onko siihen jo sitten tottunutkin? Olin tänään vauvan kans kahden hääpalaverissa (ystävän) ja siellä niska puuduksissa kantelin ja heijasin poikaa koko kakstuntisen. Et kyllä tämäkin edelleen itkeskelee mahaansa mutta keinot on auttamiseen aika hyvät. Refluksi jo helpottanut, ei paljoa mut vähän.

Mä niin toivon et parin kuukauden päästä kirjotellaan täällä siitä kuinka harjoitellaan kiinteiden syömistä ja kuka kääntyy minkäkin kyljen kautta... Ja äidit saa nukkua öisin pidempiä kuin vartin pätkiä!

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti omien arjen haasteiden kanssa!

ja tää huutaa vieressä edelleenkin. Molemmilla läppärit eessä ja tassutellaa vuorotellen et nukkuis. kiitos tsempeistä spiraali

Tytön kelakortti löysi vohdoin kotiin! Oli vissiin jotain hämmennystä postissa kun oli koko kuori sotkettu ja päällä luki "muuttanut" :D

Eikös sen pitäisi tulla hyvin pian kun paperi on menny maistraatiin?

Ameeba, näinhän se pitäis. Meillä vaan oli niin töhö kastepappi että mene ja tiedä onko meidän paperit missä tällä hetkellä... :o

Meijän pitää viimeistään tällä viikolla ilmottaa tytön nimi maistraattiin. Etunimet on ollu selvät jo syntymästä saakka mut nyt pitäis päättää kumman sukunimi tytölle tulee. Molemmat haluis omansa ja molemmilla hyvät perusteet miks sen pitäis olla just oma nimi. Tulee olee vaikee päätös ja oli se mikä tahansa ni tietää et toiselle tulee paha mieli siitä :(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meil tuli kelakortti viime viikolla. Vaiks väitettiin poika miehen sukunimellekin välis. Eka tuli kelakortti mun sukunimel ja parin päivän päästä miehen sukunimel.

Meillä meni reilu 2 viikkoa nimen ilmottamisesta että kelakortti tuli, ehdin jo vähän ihmetellä missä se viipyy kun mulla ainakin tuli oma paljon nopeemmin kun vaihdoin aikanaan sukunimen.

Meiän lilliputilla menee vielä jotkut 50cm. Ostin eilen haalarin tarkoituksena että olisi vähän väljä, pientä kasvunvaraa niin näytti päälle päin tosi isolle 62 koko. Pitää vaan alle laittaa paljon vaatetta kun mökille mennään...

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Voi hyvänen aika tota säätämistä tuolla sängyssä! Syöttö loppui jo aikoja sitten ja tuolla se meuhkaa... Välillä pieree ja välillä puklaa! Huutelee, rohisee, ähkii... Äänestä päätellen kaikki raajat vispaa ja välillä tulee täysin hiljaista...kunnes ähinä alkaa uudelleen. Hassu vauva! Sais vaan ite nukuttua-kuten mies.

Mä olen saanut nukkua nyt 6 tuntia putkeen kun mies syötti tytön viimeeksi. Nyt nostin likan vaunuista pinnikseen enkä saa enää unta, koska toi vauva nukkuu niin kovaäänisesti! Voiko tää edes olla totta!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Meillä oli outo yö. Ei meinannu sänkyyn rauhottuu ja mies veikin pojan alakertaan, että saan nukuttua. Heräsin sitten puol 3 syöttämään vauvan, puol 5 laittamaan sille peiton ja nyt noustiin 6:lta syömään. Vau!

Takaisin