Vauvojemme nimet

JenT

Vasta-alkaja
Osa vauvoista on varmaan saanut jo nimensä ja osa saa ihan lähiaikoina. Tänne voisimme kerätä mitä nimiä olemme antaneet ja vaikka kuinka nimi keksittiin ja onko sillä jotain historiaa tms.

Meidän neiti kastettiin lauantaina 17.9 kotona. Nimekseen hän sai Meea Elisabet.
Meea nimi löytyi internetistä, sillä ei sen kummempaa tarinaa. Elisabet on taas minun ja äitini toinen nimi, joten se oli luontevaa (+ helppo valinta) laittaa meidänkin tytölle.
 
Meillä oli kasteljuhla 2.10 ja tyttö sai nimekseen Elmiina Sofia :)
Elmiina nimen kuulin joskus työpaikalla ja ihastuin siihen heti ja mies tykkäs kans pienen totuttelun jälkeen Ü eli siis ei mitään historiaa/tarinaa meiän neidin nimellä.
 
Meillä neiti sai nimekseen 20.8 Iines Aala Kaarina

Iines nimen keksin minä ja naureskelin itsekseni. Makustelin muutaman päivän ja tulin siihen tulokseen, että se se on ja miehelle ehdotin ja hänkin innostui. Aala on erikoisten nimien listalta, johon rakastuin heti!! Kaarina on meidän molempien mummon toinen nimi. Tosin Kaarinaksi minun mummoa kutsutaan. Halusin sitten antaa sen nimen myös omalle tytölle.
 
Meillä oli ristiäiset 16.10. ja poika sai nimekseen Väinö Leo Oskari :) 
 
meidän neidillä oli ristiäiset 23.10 ja nimeksi tuli Vivi Ines Adele. Kehittelin Vivi Adelen jo alkuraskaudessa mutta isä ei lämmennyt Adelelle ollenkaan. Vasta sitten kun itse keksi Ineksen (oman mumminsa mukaan) tuohon väliin ni heltyi ja sanoi että kyllähän se Adele siihen mukaan vielä mahtuisi :D Siinä nimessä sitten pysyttiin kokoajan kun tuntui niin nappi valinnalta :>
 
meillä oli 30.10 kastajaiset ja neiti sai nimekseen Noora Maria Emilia <3
 
Takaisin
Top