Vauvauutisen kertominen

Nyt uskaltaa sitten kertoa jouluna läheisille <3 Kävin tänään hoitajalla ja kerroin peloistani (ettei siellä olisikaan ketään tai kaikki ei kunnossa) niin bongasi toisen hoitajan joka katsoi sitten ultralla joutessaan että mitä siellä näkyy ja pikkuriikkinen sydämen läpätys ja toukkahan siellä asusteli, en oo ikinä tuntenu mitään näin hienoo vaikka la menikin melkein puoltoistaviikkoa taaksepäin siitä mitä oli neuvolassa laskettu! ei haittaa yhtään kun tietää että siellä joku salamatkustaakin!
 
Me tilattiin miehen kans just Ifolorilta sellanen itse tehty seinäkalenteri molempien vanhemmille, johon laitettiin meidän esikoisesta kuvia. Ajateltiin sitte laittaa sinne heinäkuun 19. päivän kohdalle, että pikkukakkosen laskettu aika tai jotain muuta yhtä lällyä :D
Tykkäävät varmasti :)
 
Laurushka se on hyvä, että oot jo varma, että siella masussa jotain on niin kivempi kertoa muille.
Itsehän en oo käyny varhais ultrassa, joten sata varma ei voi olla, mutta jouluna ku annetaan kalenterit on viikkoja koossa jo 10+4, että jos se nyt olis esim. tuulimuna niin luultavasti siihen mennessä jo meidän tiedossa, eikä kalenteriin sitte laiteta pikku kakkosesta mitään :(
Mutta varmoilla mielin tässä ollaan ja vauvaa kovasti heinäkuuksi odotetaan :)
 
Semmoista mietin tässä, että missä vaiheessa olette kertoneet töissä raskaudesta tai missä vaiheessa olette aikeissa kertoa? Itse odotan esikoista rv 10+3 ja mulla on viikon päästä se np-ultra. Alunperin olin ajatellut kertoa esimiehelleni np- ultran jälkeen, mutta nyt kuitenkin on semmoinen olo, että en vielä haluaisi sanoa mitään. Olen aika varma, että töissä tähän raskauteen ei kovin iloisesti suhtauduta ja kertominen pelottaa :( meidän yrityksessä on kerran aiemmin mun aikana ollut 1 äippälomalainen ja teki pahaa kuunnella sivusta kuinka rumasti tästä puhuttiin. En halua aiheuttaa ongelmia työnantajalle, joten ehkä jos ajoissa kertoisin, niin siellä olisi enemmän aikaa järjestää asiat kuntoon. Olen myös ajatellut niin, että en koskaan tule palaamaan vanhaan työpaikkaani äitiysloman jälkeen. Olen jo pari vuotta miettinyt työpaikan vaihtoa ja nyt tuntuu, että en enää jaksa. Äitiyslomalla on aikaa sitten miettiä mihin sitä seuraavaksi suuntaan. Olen töissä pienessä firmassa ja meillä on todella huono yhteishenki! :( Ps : tämä raskaus ei ole ollut helppo, mulla on ollut paljon kipuja ja verenvuotoja, nyt kuitenkin näyttäisi että pikkuisella kaikki hyvin <3 senkään vuoksi en haluaisi kertoa, koska pelkään että jotain menee vielä pieleen :(>
 
Moi! Ny voi sanua et kirjaimellisesti ollaan ilmoiteltu raskaudesta, kun isäntä möläytteli suvun lomamatkalla vauva uutisista, joka levahti kuin kulovalakia koko suvun läpi :) Töissä on oikeastaan kaikilla tiedossa kun alkaa olla masu niin hyvin esillä ettei paljon auta kiistää mitään.  No hyvä sinäänsä niin pomo tietää vähän rajoittaa töiden kanssa kun olen sijaisena MP lähäri puolella. Ihmetystä on uutinen paljon tuottanut, mutta kylläkin positiivisessa mielessä kun en aikonu ennää yhtään nappulaa tehä. :)  Nyt mejän rakkaus pakkaus on enempi kuin tervetullut nii se vaan mieli muuttuu :D
 
Takaisin
Top