Vauvauintiin?

Eiks siellä oo poreallas erikseen vai onks tossa terapia-altaassakin poreet? [:-] Oonhan mä joskus siellä itekkin käyny, mutta ei mitään mielikuvaa [:D] Mutta.. täytyy ottaa tosta saksalasta selvää! [:)]
 
Siellä on siis poreallas sekä aika pieni terapia-allas (semmonen porealtaan kokonen) missä siis niitä vesisuihkuja. Mutta siellä on se ihana höyrysauna <3
 
Nokian edeniin heti kun tyttö täyttää vuoden [;)] Käytiin tos keväällä siellä niin sinne oli tullu toinenkin lastenallas [:)]
 
Jippii! Meillä alkaa vauvauinti 24 päivä. Koko perhe innoissaan [:)]
 
ai niin, niistä uikkareista. Huutonetistä oon mä löytänyt jo useammankin ihanuuden [:D] Uimakaveri sanokin viimekerralla, että taasko teidän neidillä on uus uikkari, oikee muotileidi [:D] Toki siellä on ihan hirveitäkin, mutta kyllä tuolta yleensä jotain löytyy.
 
Tääl on ollu koko päivän niin ilonen mamma ku vauvauinti viimein lähteny sujumaa. Vaihdettiin ryhmää vähän myöhäsempään, niin ohjaajakin sanonut että ihan eri vauva näillä kerroilla :) Ja tänään saatiin sukeltaa ekan kerran!!! [:)][:)][:)] Oli niin sulonen poika, avas silmätkii veden alla ni mamma oli ihan haltioissaa [:D] Olin jo niin varma et uinti ei oo meijän juttu ja harmitti, mutta olikin tosissaan vaan siitä ajasta kiinni, onneksi onnistui vaihto. Ja viel vaik olin ihan yksin pojan kaa, kerroin tääl aikasemmin siit mun epävarmuudest veden kaa. Ni nyt tiien sit kans et ei siin mitää miestä mukaa tarvita [;)] kerta hänelle on niin vaikeeta lähtee... (<-- tohon jälkimmäisee, en ymmärrä ku sen kerran ku mies lähti mukaa ni hänel oli niin kivaa ja oli niin innoissaa lähös uudellee, eipä vaa oo lähteny. Sama vaunuttelujen kaa, pari kertaa käyny ja aina tulee niin täpinöissää takas ku ollu niin kivaa ja koska uudestaan, mutta ei sitten menekään... [&:]) sorry, offtopic.
 
Meillä tykkäs koko perhe vauva uinnista; oli aivan mahtava kokemus[:)] Turo-Eemilkin jaksoi koko puoli tuntisen[:)][:)]
 
Meillä täälä päin maksaa kerta 18 euroa, sis. 2 aikuista, alle6-vuotiaan sisaruksen; mutta kuvat täytyy ostaa erikseen.
 
jepu, samaa ajattelin minäkin.. Meillä 14€ ja sisältää aikuiset, vauvan + kolme lasta.. ja allasaika 45 min, jonka jälkeen voi vielä jäädä toiseen altaaseen reiluks tunniks mikäli haluaa [8|]
 
Meillä maksaa 10€/kerta, sisältää 2 aikuista+vauva sekä sisaruksen mikäli on myöhäisimmässä ryhmässä.
Me ollaan ekassa ryhmässä ja se alkaa klo 9.15.

Meillä on ohjaajana pätevä ulkomailla oppinsa saanut nainen. Ja jestas kuulkaas on välillä aika ufojuttuja [8D].
Siellä opastetaan laittamaan räpylät jalkaan ihan 3kk vauvalle... Me ei olla laitettu kylläkään...
Juu ja sitten yksi oli että vauva ottaa semmosesta patukasta kiinni (suuri osa ei osannut kunnolla tarttua mihinkään vielä) ja sitten vauvalle räpylät jalkaan ja vanhempi lähtee patukkaa vetämään eteenpäin. Semmossia, ei kokeiltu.

Meille näytettiin myös miten USAssa vauvat tiputetaan altaan reunalta veteen ja vanhempi ottaa vauvan kiinni (veden alla). Juu ei kokeiltu [8D].

Mutta mielestäni ohjaajallamme on selkeä tavoite mennä vauvauinnissa eteenpäin eikä vedessä vaan lilluta [:)].
 
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Mun naurulle ei tullu loppua ton JustPamin tekstin jälkee... Kuvittelin päässäni noi jutut [:D][:D][:D][:D] Toi pötköjuttu, voi luoja [:D][:D][:D] 
 
Taas oltiin vauvauinnissa.
Tosi harmi kun ei toi meidän neiti tykkää siitä sukeltamisesta... [:(]
Se kyllä lilluis siellä altaassa muuten, leikkis leluilla yms. Mutta heti ku sukelletaan niin tulee huuto. Tosin taas innostuu kun on jotain muuta puuhaa.
Tänäänki, jo ennen ku kerettiin sukeltaa ja annoin Netalle sen äänimerkin "Nyt sukelletaan" niin meni heti alahuuli rullalle... [&o]
No, me sitten vain vaan muuten uidaan. Jätetään toi sukeltaminen muille. Meillä on joulukuussa se kuvaus. Täytyy kyllä sillon neiti sukelluttaa [:D] Vaikka kui olis alahuuri mutrulla [:D] Se kerran sisältyy hintaan. Meillä se on aika arvokasta...
 
Meillä Jemina sukelsi ensimmäisen kerran vasta viime sunnuntaina. Tuolla kun mennään ihan lapsentahtisesti ja kaikki jutut tehdään vasta sitten kun lapsi itse haluaa ja on siihen valmis [:D] Kiva oli kattella kun muiden lapset sukelteli, mut meidän likkaa ei vaan kiinnostanu moinen [:D] Nyt sitten viime kerralla mamma sai olla niiiiiin ylpee kun Jemina sukelsi ensimmäistä kertaa ja vielä monta kertaa! [:)]
 
gibsoni; Ei kannata siitä harmistua että ei tykkää sukeltamisesta..se on kuitenkin vaan yks osa sitä uimista! Ja jos muuten tykkää siellä olla [:)] se voi tulla myöhemminkin,että alkaa tykkäämään siitä sukeltamisesta,mistä noista tietää[:D]

me ei menty tänään uimaan[8|]Jami oli ylhäällä jo ennen puolta seittemää ja huutoohan se olis väsyneenä siellä vaan vääntäny..nyt jää kolme kertaa vaan väliin,kun ens ja seuraava vkl ollaan etelässä[&:] no,pitää polskittaa sitä ammeessa tarpeeks usein,nii ei pääse taidot ruostuun[;)][:D][:D]
 
meillä jäi myös uimiset tänään väliin. Marikalla edelleen flunssa ja kun käytiin typerällä lääkärisedällä näyttämässä taas vaihteeks itseemme, se määräs meille yskänlääkettä, joka sitten pisti vatsan ihan kuralle. Huh huh, mikä viime yö. Paskavaipan vaihtoa, huuto, kitinää, yskimistä, räkimistä, kun on vielä toi flunssakin. Ja kaikenlisäks tolle vanhimmalle muksullekin nousi kuume. Tää mamma on nyt ihan död. Mies tossa sanokin, että näytän ihan krapulaiselta. Juu kiitti vaan, mäkin tykkään susta [:D]
 
Kyllä meilläkin ihan lapsentahtista toi homma on... Meillä saa sukelluttaa lasta Max niin monta kertaa kun on täysia kuukausia. Ei enempää.
Me ei myöskään aloitettu sukeltamista samassa tahdissa kun muut... Ollaan nyt 4 kertana kokeiltu sitä sukeltamista. Aluksi tyttö oli vain hämillään, mutta nyt kahdella viimeisellä kerralla osoitti kyllä selkeesti, että hän ei siitä tykkää [:D] No, kokeillaan joskus myöhemmin vielä. Ensi kerralla vain uidaan niin ei jää se ajatus, että siellä altaassa aina sukelletaan.
 
Meillä jäi eilinen uintikerta väliin kun mamma on niin pirun kipeenä [:'(] ja meidän ukko ei uskaltanu lähtee kaksin Jeminan kanssa [:D] kovasti koitin sitä ohjeistaa miten pitää toimia, mut ei niin ei [;)][:D]
 
Sukeltamisesta: Kun meillähän on tämä ulkomailla oppinsa saanut uimamaikka niin tunneilla käytetään myös amerikkalaista versiota sukeltamisesta, jossa vauva tiputetaan altaan reunalta veteen ja otetaan veden alla kiinni.
Kuulostaa aivan kamalalta (me ei olla vielä kokeiltu koska mua pelottaa [8D]) mutta muutamat vauvat eivät tykkää sukeltaa muutakuin noin [:)]. Kokeillaan seuraavaksi tuota tapaa.

On kuulkaa metkan näköistä kun pikkuvauvoja tiputetaan altaaseen [:D].
Nyt mä sitten rohkaistun ja "tiputan" Artun ensi su veteen!
 
Takaisin
Top