Vauvat

Jossu*

Jostain jotain jo tietävä
Kertokaapas hieman vauvoistanne! Millaisia ovat, miten nukkuvat ja syövät... Olisi mukavaa kuulla muiden arjesta :)
 

moi..

meidän neitille tulee tänään tasan 2 viikkoa.. se on sellane todella hiljainen ei itke turhasta.. hän syö 3 tunnin välein n 100ml.. aika paljon syö tuon ikäisekseen.. varmaa isään tullu :D välillä näkee nii "rajuja" unia että se ilmeilee tosi paljon ja mä saan aina hyvät naurut.. :D hyvin nukkuu kyl, mut on sitte kans myös hereillä.. sellane lyhyt kertomut meidän neidistä.. :)

 
Meidän neiti on huomenna sen 2 viikkoa. Joinakin päivinä/öinä nukkuu 3-4 tunnin pätkiä ja joinakin vain 2 tunnin. Mä yritän sitten nukkua päivälläkin kun vauva nukkuu. Mä imetän joten vaikea sanoa paljonko syö, mutta tuntuu ainakin että tissi maistuu tosi hyvin. Pari päivää sitten aloitettiin tutin käyttö kun välillä tää tissittely menee ihan tuttina olemiseksi, varsinkin silloin kun vauva on väsynyt. Käytiin neuvolassa keskiviikkona ja vauva oli kasvanut 2 senttiä syntymästään ja painokin oli jo yli syntymäpainon, 4200 g.

Huomenna ajateltiin lähteä ekan kerran ulkoilemaan vaunujen ja koiran kanssa. Minkälaisia peitteitä teillä on vaunuissa näillä keleillä? Pelkkä äitiyspakkauksen makuupussi?
 
Takaisin
Top