Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon nähny käytettävän lyhennettä ru rakenneultrasta! :)Voi olla että rakenneultra puuttuu, koska siitä ei yleisesti käytetä mitään lyhennettä. Tai ainakaan en ole törmännyt, korjatkaa jos olen väärässä. Laitan palautteen eteenpäin toimitukselle, sieltä sitten päättävät parantelevatko listaa. :)
Munis: olettaisin että tarkoitetaan useammin munasarjaa kuin munasolua, esim. "muniksia vihloo", uskoakseni ei tarkoiteta munasolua :)
Mun on pakko tunnustaa et "tallettelu" oli mulle ihan uus verbi yhdynnälle Olin aluksi ihan pihalla et mitä talletellaan, niitä raskaus/ovistestitkö talteen jonnekin vai häh Ehkä ihan hyvä lisätä listaan, sillä googlettamalla huomasin etten ollut ainut joka sitä on ihmetellyt
Mun on pakko tunnustaa et "tallettelu" oli mulle ihan uus verbi yhdynnälle Olin aluksi ihan pihalla et mitä talletellaan, niitä raskaus/ovistestitkö talteen jonnekin vai häh Ehkä ihan hyvä lisätä listaan, sillä googlettamalla huomasin etten ollut ainut joka sitä on ihmetellyt
Vkm lisäsin listaan, taidetaan tarkoittaa varhaista keskenmenoa. Ei ihan avaudu, jos ei asiaa tunne entuudestaan.
Tai vaillinaista keskenmenoa (ilman vuotoa, havaitaan ultrassa)? Käytin sitä tässä merkityksessä mutta voihan se olla olisi kkm olisi ollut oikeampi termiVkm lisäsin listaan, taidetaan tarkoittaa varhaista keskenmenoa. Ei ihan avaudu, jos ei asiaa tunne entuudestaan.
Tai vaillinaista keskenmenoa (ilman vuotoa, havaitaan ultrassa)? Käytin sitä tässä merkityksessä mutta voihan se olla olisi kkm olisi ollut oikeampi termi