M marini_ Satasella mukana keskusteluissa 22 syys 2011 #141 Onnea kaikille synnyttäneille, itse kärvistelen vielä täällä.. toivon mukaan ei tarttis kauaan enää ootella!
Onnea kaikille synnyttäneille, itse kärvistelen vielä täällä.. toivon mukaan ei tarttis kauaan enää ootella!
Hemmis Jostain jotain jo tietävä 22 syys 2011 #143 Suuren suuret, vauvantuoksuiset onnittelut ihan kaikille, jotka ovat vaavinsa jo syliin saaneet <3 Pahoitteluni siitä, että vain tällainen ryhmäonnittelu - ei pysy vaan enää ollenkaan perässä, kuka on nyyttinsä saanut :) ONNEA siis!
Suuren suuret, vauvantuoksuiset onnittelut ihan kaikille, jotka ovat vaavinsa jo syliin saaneet <3 Pahoitteluni siitä, että vain tällainen ryhmäonnittelu - ei pysy vaan enää ollenkaan perässä, kuka on nyyttinsä saanut :) ONNEA siis!
J Jenn_u Satasella mukana keskusteluissa 22 syys 2011 #145 kiitoksia kaikille onnitteluista <3 ja SUUREN suuri onnittelu halaus jokaiselle äidille joka on saanut oman murunsa syliin <3
kiitoksia kaikille onnitteluista <3 ja SUUREN suuri onnittelu halaus jokaiselle äidille joka on saanut oman murunsa syliin <3
Alice_78 Vauhtiin päässyt keskustelija 22 syys 2011 #146 Eli suuret onnittelut Saskiia, Mymmeli89, Lumie, Jenn_u, FireFly^, Tintti88, Osama, Kuuleijona, Hemuli81 ja Masukaveri!
Eli suuret onnittelut Saskiia, Mymmeli89, Lumie, Jenn_u, FireFly^, Tintti88, Osama, Kuuleijona, Hemuli81 ja Masukaveri!
mayday Näppärä viestien naputtelija 23 syys 2011 #149 Minä kiitän osaltani ja onnittelen samalla kaikkia muitakin vauvansa saaneita
Alice_78 Vauhtiin päässyt keskustelija 24 syys 2011 #150 Paljon onnea Jimima, Masu87, mayday, Miuzi ja LauraElina!
maminka Puuhakas puhuja 26 syys 2011 #153 taas oli tullu vauvoja ja nyt ehdin jo unohtaan et keitä en oo onnitellu joten onnea kaikille synnyttäneille! <3
taas oli tullu vauvoja ja nyt ehdin jo unohtaan et keitä en oo onnitellu joten onnea kaikille synnyttäneille! <3
Tiikerililja Satasella mukana keskusteluissa 26 syys 2011 #154 Onnea Rominnalle, Nikalle ja muille synnyttäneille!
Alice_78 Vauhtiin päässyt keskustelija 26 syys 2011 #156 Suuret onnittelut Rominna, Tanku, ranskis, ninetsu ja toffo!
R ranskis Silmät suurina ihmettelijä 27 syys 2011 #157 Onnea kaikille! On tämä ihanaa. :) Tsemppiä ja jaksamisia meille kaikille.
mayday Näppärä viestien naputtelija 27 syys 2011 #160 Suurensuuret onnittelut kaikille vauvautuneille