Vauvaonnittelut, ihastelut ja hämmästelyt :)

Onnea Mirputin ja Sanna91! :)

Huiii, kolme on jo saanu vauvan! Ei mee kauaa enää, kun on meidän muidenki vuoro!

Onnea Mammax!

Hui kamala, nythän näitä alkaa tulla :D Itsellä olis 5 viikkoa laskettuun jäljellä, katsotaan miten käy...

Minkähänlaiset muuten yleensä tilastot on, onko suurempi osa kuitenkin yli lasketun ajan meneviä, vai tuleeko aikaisia tapauksia enemmän?...

(Tämä vastausboksi ei anna mun muokata omaa viestiä :( tyhmää )

Siis tämä hävitti mun edellisen viestin kokonaan!!? Vai onko vaan mulla kone ihan sekaisin.

No joka tapauksessa, äsken jo kirjoitin että Paljon onnea sanna91 ja Mammax !!!!! :)

Voi hurjaa jo neljä tammivauvaa tullut maailmaan! Joululahjat! <3

Onnea miljoonasti Sanna ja Mammax!!! <3

onnea mammax!!! lapsia syntyy nyt kun sieniä sateella!!! :) itselllä enää vähä reilu 3 viikkoa viikkoja siis nyt 36+1.. :) mies toivoo kovasti jo että lapsi syntyis... 

Onnea  sanna91 ja Mammax .. :) Tästä se lähtee.. Meidän tirriäinen on kotona ja painoa tulee hirmuisesti lisää ristiäiset on 15.1.11 ei jaksa kiirehtiä..

Onnea Maeri44 omasta pikkuisesta!! emoticon

Tiedän käynnistyksen "tuomat" ongelmat edellisestä raskaudesta oikein hyvin. Mulla myös vuotoa oli 3400ml ja jouduin kaavintaan ja se kätilöiden mahan painelu on ihan järistyttävän kamalaa mutta sillä saadaan kohtu supistelee takaisin omiin mittoihin!! Tsemppiä sinne kyllä se helppaa emoticon

Maeri44 onnea tuhannesti pikku prinsessan johdosta! <3 Tippa tulee aina linssiin kun lukee näitä ihania uutisia!!! :)

Takaisin