Vauvantarvikeliikkeitä Turussa?

Mutinta

Satasella mukana keskusteluissa
Kertokaa ihmiset, jotka tiedätte, missä sijaitsee vauvantarvikeliikkeitä tms Turun seudulla? Oon ihan pihalla, kun ei oo ennen tarvinnu kiinnittää sellasiin mitään huomiota. Tiedän, et Kodin Ykkösen rakennuksessa on yks pieni ja jossain Myllyn lähellä joku (??).
Kiitos!
 
Länsikeskuksessa on useampia lastentarvikeliikkeitä. Paalupaikan talossa on kaksi liikettä ja sitten siellä Raision rajalla Iskun talossa on aika iso ja monipuolinen liike (en muista nimeä). Siellä oli jopa raskausvaatteita jonkin verran. Kodin ykkösen liikkeessä ei tainnut olla juuri mitään, enimmäkseen rattaita. Myllyn takana on tosiaan yksi liike ja Lastentarvike on Hämeentien varrella (Hila K-marketin talo), kun ennen Ravattulaa. Ainiin, ja Ravattulan citymarketissa on yksi pikkuliike kanssa. Keskustassa liikkuessa oon törmännyt satunnaisiin pikkukauppoihin, niiden valikoimista en sitten tiedä tarkemmin, kun en oo käynyt sisällä (yksi oli Yliopistonkadulla lähellä Aninkaistenkatua). Noissa keskustan ulkopuolella olevissa on vähän kaikkea. Me kierrettiin nuo läpi silloin, kun etsittiin rattaita. Skanssissa on lisäksi lastenvaateliike, josta sai ainakin raskausvaatteita..
 
Ai noin monta.. Enpä ole siis tosiaan kiinnittänyt huomiota [8|] Kiitos tuhannesti vastauksesta, nyt eiku kiertelemään [:)] 
 
Tulin kattelemaan tuolta toukokuisista oisko täällä jotain hyödyllistä infoa "vanhemmilta", ja olihan täällä! Kiitosta vaan, t. yks ekaa odottava turkulainen. [:)]

Huomasitteko muuten vaunuja etsiessä että olisi liikkeiden välillä ollut hintaeroja? Meinataan ostaa uudet käyttökärryiksi, en oikein vielä ole tutustunut tarjontaan ylipäätäänkään... Eilen surffailin emmaljungan sivuilla, that's it.
 
Ekakertalainen mäkin olen :) Mulla vaan on tuo isosisko, joka osasi vinkata jonkin verran noita liikkeitä. Lisäksi, kun haettiin netistä tietoa lastenrattaista, niin löydettiin samalla turkulaisia liikkeitä.

Noista rattaista sen verran, et kyllä niissä aika tasahinnat oli liikkeestä toiseen. Samat rattaat maksoi likimain saman verran joka paikassa. Toisissa liikkeissä oli vielä vanhoja malleja jäljellä ja osassa oli muita kampanjoita. En tiiä miten nuo liikkeet kampanjoivat alkuvuodesta, mut ainakin tän vuoden alennusrattaat alkoi jo marraskuussa olla paikotellen aika vähissä.
 
Ok! Meinaan vaan kun en ole shoppailijatyyppiä, että jos menee yhteen liikkeeseen ja löytää sopivat, ei ole sinänsä tarvetta käydä tarkistamassa hintoja muista liikkeistä. Joku kympin hintaero nyt ei paljon tee, mutta ajattelin et jos on eroa 50e tai ylöspäin niin jo alkaa kiertely kiinnostaa. :D
 
Takaisin
Top