Vauvaneuvolajuttuja

Kiitos tsempeistä Coriander. Kulmahampaat putkahti toissa viikolla ja nyt yhtä kyytiä sitten poskihampaat, huhhuijaa.
Hammashoitajalla käytiin viime viikolla ja vähän jänskäsin käyntiä, minä kun edelleen imetän öisin. Hoitaja vain kysyi kuinka yöt sujuvat, ja tuumasi että imetystä voi lopetella kun siltä tuntuu. Siinä kaikki. Olin jo henkisesti varautunut sokerilitkuhöpinöihin sun muuhun. Eihän tuo mitenkään välttämättä yömaitoa enää tarvisi, mutta kun yöt ei ole kovin häävejä ja imettämällä saan nukahtamaan..
 
Meillä oli eilen 1v neuvola, piti olla jo toukokuun lopussa mutta olin itse kipee niin siirtyi. Tytöllä pituutta 74,7cm ja painoa 9470g. :) Ja tietysti ne kolme rokotusta ja hemoglobiinikin mitattiin. Ei itkenyt ollenkaan rokotteista, käteen pistettäessä hermostui kyllä. Oli kyllä niin reipas. Alkoi kyllä sen jälkeen kitistä väsymystä kun oltiin herätty niin aikaisin. :D Turhaan siis itsekään jännitin kun aiemminkin säästytty itkuilta!
 
Millon muilla on muuten seuraava neuvola? Meillä on 3kk päästä. Tyttö on silloin 1v 3kk aikalailla tasan
 
Takaisin
Top