Vauvan vatsavaivat

Meillä on pojalla myös noita vatsavaivoja ollut, viime yönäkin valvottiin jonkin aikaan kun vatsaa kipristeli. Poika ei röyhtäise ja tykkää pulautella ruoan jälkeen. Apteekista neuvottiin kokeilemaan kuplastop-tippoja ja meillä ne on auttanut. Nyt poika röyhtäisee helpommin, ei joka ruokailun jälkeen mut huomattavasti useammin kuin ennen ja pulauttelu on vähentynyt. Eli kyllä noista tipoista on meillä ollut apua..
 
heinähattu; mä oon kans miettinyt tuota  vyöhyketerapiaa....meillä kun neidillä on koliikki.
oon kuullut siitä pelkkää hyvää...
hienoa, että teillä auttoi ensimmäinen kerta ! 
 
Riippuu varmaan ihan terapeutista, mutta meillä Tampereella vauvan vyöhyketerapia maksoi 25euroa kerta. Se kävi meillä ihan kotona, ettei tarvinnut edes mihkään lähtee... en tiedä onko sitten edullisempi jos käy ihan jossain "toimistolla"... :)
 
Meilläkin meinas masuvaivat kiusata tyttöä. Käytettiin kolme kertaa hermoratahierojalla ja oli tosissaan apua :) Ja pullot vaihettiin niin sanottuihin koliikkipulloihin, jolloin ei menis niin paljo ilmaa mahaan.
 
Meillä ei oo onneks kovasti masukipuja ollut, paitsi mun antibioottikuurin aikana... Sillon vauva oli oikeesti tosi kipeä. :(
 
Takaisin
Top