Joo,eka hammas näkyi samana päivän kun tyttö täytti 3kk. Mäkin oletin että hampaat tulee myöhemmin,mutta minkäs teet! Purulelu ei neidille sovi, ei se siitä välitä. Puree käsiään ja mun sormea. Tirppa ei oo koskaan välittänyt esim tutista, ni voi olla, ettei noi muovit kuulu sen suuhun :D
Karstaan meillä kans öljyä, aiemmin vauvaöljy, nyt kookosöljy, aamuin illoin vesipesu kun naamakin tulee pestyä.
Tukkaa kun ei juuri ole ni ei tarvi ees pestä pesuaineilla ni rasva lähtee.
Mä aloin epäilee että toi lärviongelma on maitoallergiaa. Vauvan naama on totaalisen punainen ja kuiva, valuttaa kudosnestettä jne. No neuvolasta käski laittaa kortisonivoidetta, mutta palas heti kun kuuri loppui,enkä todellakaan ala jatkuvasti kortisonia läträämään! Nyt ollut reilun vuorokauden maidottomalla, ja iho mun mielestä vähän parempi. Hurja se on edelleen, mutta ei niin paha. Kokoajan rasvaan kookosöljyllä tai ceridal voiteella, on ihan rutikuiva ja vähän halkeileekin! Vauvaa ei vieläkään haittaa.. On muuten todella vaikeaa tää maidoton ruokavalio, kaikkialla on maitoa! Siis en tiedä kuin orjallisesti pitää noudattaa, mutta en oo syönyt ees leivoksia missä on voita, mun käsittääkseni vähäkin maito on pahasta, voinmuodossa myöskin. Kahviin kauramaitoa, aika kuraa :/ Toivottavasti tää on se mikä vauvaa kiusaa, ettei vaan ole jotain mitä pitää kestää..