Vauvan vaivat ja vointi

joo me kans "keksittii" toi hanurin yhtee puristaminen,pysy supot sisällä.eilen päivästä saatii oma ilonen tyttö takasi:)
mutta mutta,nyt sitte öisin herää siihen jos tutti tippuu suustao_O.se niistä hyvistä yöunista.
viime yönä heräs kolmen(?)maissa syömää,joi 140 millii maitoo,vietii takas sänkyy,jäikii nälkäseks;uudestaa syömää;joi 80 millii maitoo.ja siitä sit alkokii se tutin laitto takasi suuhun,huoh.

Onks teiän kenenkään vauvat kuorsannu ? Meitin jäpikkä on nyt ruvennu korisee enemmän tai vähemmän. Toki se voi johtua siitäkin, et on limaa nenussa. Pitänee seuraavassa lääkärineuvolassa ottaa puheeks, mut aattelin tässä väliajalla kysellä teiltä. Jos joku fiksumpi osais infota.

Meidän vauva maiskuttaa sen panadolin kuten kaiken muunkin oikein hyvällä halulla. Pitää vaan ruutata se lääke tuonne poskeen. Onhan tuo vauva kasvanutkin siihen malliin, ettei ole mikään nirso tapaus :)

Meilläkin poju röhisee ja korisee. Muuten oikein virkeä. Pitää hankkia se niistäjä mitä täällä on kehuttukkin.

mä en saa sillä niistäjälläkää noita limoja,ne on jossain tuolla nenän ja suun välillä ni ne ei sieltä helposti tuu.neuvolantätikii sano et rasittaa nenää jos hirveesti lähtee sorkkimaa.

IceCream ootko kokeillu sitä Physiomer Baby mist-nenäsuihketta? Josko se auttas sen liman poistumiseen.

kerran koitin,tyttö huuti ku syötävä,tuli vissiin vähän turhan kovalla paineella vaikka (teidän)varotuksista huolimatta varovasti yritin,pysyn varmaan toistasiks suolatipoissa vaikka senkii sain kerran nenän sijasta silmää.

Juu ollaa meki vahingos suihkutettu physiomerit silmää, tosiaa ku niin paineel tulee. Sit ku Tyyne ei ollu kovin halukas pysymää aloillaan.

Jonnukka kannattaa ostaa se nenä-frieda, niistäjä ei ainakaan meillä toiminut. Ehkäpä tarkoititkin nenä-friedaa. Meidän tytsi aivastelee, saa nähdä onko flunssa tulossa, silloin tällöin myös yskii.

Harmittaa, kun tuolla ihmisten ilmoilla liikkuu niin siellä liikkuvat myös pöpöt.

Tänään ollut ihmeellinen päivä. Päiväunien aikaan ajattelin lähteä vaunuilemaan ja kun pääsimme kotiin ajattelin että jätän vauvan nukkumaan ulos. Normaalisti poika nukkuu n.3h päikkärit ja lisäbuustia tulee just tosta vaunulenkistä yleensä. Nyt heräsikin kun vaunut pysähtyivät oven eteen ja alkoi itkustaminen.Syötiin ja koitin nukuttaa takaisin unille ja se nukuttaminen kesti tunnin. Poika nukkui katkonaisesti muutaman tunnin jonka jälkeen päivä ollut ihmeellistä kitinää. En tiedä mikä on. Haroo aina välillä korviansa, mutta ne ei muuten tunnu kipeiltä tai ainakaan vaikuta että sattuisi. Eikös korvatulehdus kuitenkin oireilisi muutenkin kuin tuollaisena haromisena? Ja korvat olisi kosketusarat? Itselläni ei ole koskaan ollut korvatulehdusta niin ei ole tietoa tästä...

En tiedä, jotenkin ollut ihmeellinen päivä just noiden unien takia kun normisti nukkuu päikkäreitä pitkin päivää ja tosi sikeesti niin nyt ollut ne jotenkin ihan hukassa ja sen myötä väsyä ja itkua.
Painoa on ainakin noussut tuolle koska mun kädet huutaa hoosiannaa tästä kantamisesta!

Tulispa mies jos tontilta kotio, olen ihan rättipoikkipuhki.

Korvatulehdus saattaa pienellä oireilla just tolleen korvien hosumisena! Joskus ei näy mitenkään päälle päin tai siis että lapsi ei niitä oireile muutaku just itkuisuutena/kiukkuna. Kannattaa käydä tarkistuttaan jos jatkuu!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mä taas oon lukenu että toi korvien harominen kuuluu imeväisikäsille ja et se on ihan normaalia

Mun äiti sanoi, että jospa olisi keksinyt korvat. Ei ole nyt mitenkään kipeältä vaikuttanut, illalla itki mahaansa ja sieltä mies saikin jumpattua kuprut pois ja nukkui sen jälkeen sikeästi neljään asti, jolloin heräsi juttelemaan ja sitä kälätystä jatkuikin aamu kuuteen! Yritin nukkua itse mutta ei siinä metelissä pystynyt :) En tiedä mitä tuo näkee katossa kun sinne niin katselee ja naureskelee.. jotain omia mielikuvituskavereita varmaan :) Teki mieli jäädä katselemaan kun oli niin suloinen jutellessaan ja varsinkin kun nyt on keksitty uusia äänteitä.

Vaihdoin MAM:in pulloon ja annoin tuttiosaa imutettavaks ilan maitoa. Mielellään sitä imeskeli. Sitten laitoin mun maitoa pulloon ja annoin imettäväksi.Ei sitä kyllä alkanut huutaakaan mutta ei syönyt myöskään. Ei vaan tainnut olla nälkä. On tää sellasta tähtitiedettä kyllä :)

Niranda00: Meillä harotaan myös korvia, luulen kuitenkin sen olevan ihan normaalia. Tuskin on kipeä kun ei meillä sitä muuten valita.

Eilen meillä nukuttiin pitkin päivää,ruoka maistui nihkeesti.
Tänään ollut tyytymätön koko päivän,itkeskelee ja huutaa koko keuhkojen vahvuudella.Tissi ei ole kelvannut koko päivänä!!!!!
Mikähän on? Posket punaisena tossa "juttelee"vihaisesti :( Mikään vihhdyke ei kelpaa.
Hampaita..?Kipeeksi tulossa?
Yleensä niin naurava poika.

Meilläkin Niranda jutellaan katolle ja nurkalle ja kukille..välillä mietin näkeeköhän se jotain mitä minä en näe :)
Joku sanoi että korvien räpellys voi liittyä hampaiden puhkeamisesta..?

Meillä huudetaan kans ja kovaa. Kuumetta ei oo ollu, mutta ääntä tuntus lähtevän tavallista enemmän. Välillä käy mielessä onko kaikki hyvin. Rokotteita ei olla vielä saatu, ei voi niitä syyttää.

Minä luulen, että vauvalle alkaa tulla oma tahto ja se vaan testailee meitä. Välillä on tullut nyt sellaisia hepuleita että. Tänään olin syömässä, kun vauva alkoi haluta ruokaa. Päätin, että syön itse loppuun ensin kun vauva oli isänsö sylissä. Vauva hermostuikin sitten ihan totaalisesti eikä suostunut syömään eikä rauhoittumaan ennen kun huusi itsensä väsyksiin. Sit maistu ruokakin ja lopulta hymyilyttikin taas.

Takaisin