Vauvan vaatteet

gamle

Vauhtiin päässyt keskustelija
Hei, tiedättekö mistä niitä vaatteita saa missä on ne käänteet hihansuissa, et polonen ei raapis itseään?
 
Oon miettiny ihan samaa... Mut en viel oo kerinny käydä kattoos tuttan sivuilla ku eiks suurin osa vaatteista vauvalootas ollu tuttan ja siin oli ainakin se yks puku mis oli ne hihat sillee käännettyy... Täytyypi kohta käydä kattoos
 
Minä löysin niitä ihan vaan citymarketista, ovat vaan aika värikkäitä et ovat joko tytön tai pojan vaatteita. Ja Tutan bodyjä ovat.
 
Name It:in valikoimasta löytyy ainakin bodeja missä on käännettävät "tumput" :) Värit ja kuosit neutraaleja joten sopii molemmille.
 
Tuttalta en jostain syystä löytäny yhtään ainakaa netistä. Name It:ltä löysin 2, aika neutraaleja värejä tosiaan: valkea ja valkea. :)

Kaivelu jatkuu, kuhan pääsen taas kaupoille penkomaan...
emoticon
 
Itse löysin Halpa-Hallista Lovely Bears-merkkinen kietaisubody käännettävillä hihoilla.. Hinta 4,95e emoticon
Oli kaikenlaisia värejä ainakin täällä :)
 
Hei hienoa! Meidän kaupungissa sattuu olemaan Halpa Halli, joten pitääpä käydä kattomassa. Ihan sama kestääkö ne pyhätöntä viikkoo ku kuitenkin käyttöaika lyhyt. Viittaan tässä Halpa Hallin muuten huonoon tuotteiden laatuun.
emoticon
 
Takaisin
Top