vauvan vähäiset liikkeet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja basura
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

basura

Puuhakas puhuja
Mulla on istukka ihan tuossa etu seinässä että kuulemma hiljentään noita liikkeitten tuntemisia jne.. Mutta oon miettinyt että kuinkahan paljon se istukka hiljentää. On välillä (ehkä kerran kaks viikossa)  semmosta että maha oikein pomppii liikkeitten mukana ja parina yönä kaveri on ollut ihan poikittain mahassa, mutta en vieläkään päivittäin liikkeitä tunne. Kuitenkin huomenna alkaa rv 29 niin ois sinäänsä varmaan ihan oletettavaa jo vähän enempi niitä tuntea. Alkaa vaan epäilyttää että onko se vauva jotenkin ihan halvaantunut tai jotain...[:(] Kuitenkin aina ultrissa ollut kaikki hyvin ja liikkuu paljon itse ei vaan mitään tunne.. plah..onko muilla ollut samanlaista? Ärsyttää vaan niin katkerana lukea muitten hehkutuksia kun myllertää niin pirusti. 

mulla on kans istukka ihan etuseinässä ja potkut tuntuu enimmäkseen sivuista ja mahan heilahduksina... joitakin iskuja olen tuntenut eteen vaimeana... välillä ollu mullakin pari hiljaisempaa päivää ja sitten alkaa temmellys.. kokeileppa jotai kylmää.. mulla riemastu siitä kun neuvolassa hoitajalla oli kylmät kädet ja se tunnusteli missä vauva on... raukka yritti karkuun mennä :) kyllä olen kans ihmeissäni sillon kun lepäilee mutta yritän ajatella että se tekee hengitys harjoituksia tms.

Jepp, sama juttu täällä. Istukka edessä oikealla puolella. Nyt olen alkanut tuntemaan jotain. Tuntuu ihan vaan suoliston liikkeiltä, mutta olen todennut että pakko sen on pikkuisen oltava joka myllertää. Kotidopplerilla kun kuuntelen sydänääniä, niin kuulen myös miten se rokkaa ja jumppaa (viuh viuh viuh). Joten en ole huolissaan. Ja kun on minulla eka raskaus, niin arvelen sen myös olevan ihan kokemattomuutta. Plus fakta etten hirveesti kuuntele omaa kroppaa, eli en pysähdy tarkkailemaan kroppaani. Olen niin vilkas itse. Jos nyt tällaista 36 vuotiasta vanhaa akkaa, kenen lonkat natisee ja kolottaa, vilkkaaksi [:D]

Mulla on kans istukka etuseinässä ja ihan viime viikkoina alkoi ylipäänsä liikkeitä kunnolla tuntumaan ja nyt ihan viime viikolla alkanu tuntua useampia päivässä. Liikkeiden määrä riippuu meillä selvästi ihan päivästä, joinakin päivinä ei tunnu juuri mitään ja esim.eilen muljusi koko ajan [:)]

Takaisin