Vauvan uni ja nukkuminen

Suosiolla omaan huoneeseen! Tai meillä ei ois toiminu mikään muu. Yöt ja vloput oli kyl ihan kamalia anoppilassa kun poika ei edes rauhoittunut viereen vaikka otettiin matkasängystä pois. Hirveämpi huuto vaan :D oispa vaan ihana itekin nukkua perhepedissä mut se ei onnistu niin ei. Toivottavasti teillä onnistuu! Mrs. Peek-a-boo :)

Taidamme kokeilla omaa huonetta ja katsoa miten menee :happy:
 
Tee, ketkä olette kokonaan lopettaneet yöimetykset, kuinka pitkän pätkän pienet yleensä ovat ilman mitään (maitoa, vettä)? Heräilevätkö paljon muuten?
 
Me oltiin pari viikkoa sitten käymässä mun mummon luona 4 yötä ja ihana mummo halus välttämättä hoitaa yöt :D Mä sain siis ekaa kertaa vauvavuoden aikana levätä yöllä, vaikka tottakai mä heräsin salamana inahduksiin, mutta silti. Olipa ihanaa ja ihan tosissaan ollut kun uus ihminen sen jälkeen. Että vaikuttaakin oma nukkuminen niin paljon, vaikka en oo tuntenu olevani mitenkään erityisen uupunut.

Niin ja tissijutuilla kun ollaan öisin menty, niin ihmeen hyvin mummon kanssa meni yöt. Hän oli antanu vettä tuttipullosta ja hetken kanniskellu ja takas nukkumaan.
Ja kun tältä reissulta kotiuduttiin, niin täällä on yhden yön nukkunut jopa kokonaan putkeen! Ja muuten herännyt 1-2 kertaa, mutta riittänyt lähes aina pelkkä pikainen silittely :) :)
Oltaispa käyty aijemmin kylässä :cool: tai sit tää hetki vaan oli just oikea tälle pojalle.
 
Veikkaan että oikee aika [emoji6] meillä nukutaan nykyään melko usein koko yö. Satunnaisesti herää kerran yöllä ja silloin saa pullosta maitoa. Enää ei tarvii tuttiakaan laittaa öisin. Laittaa ihan itse. Kummasti sitä päivät jaksaa hyvin touhuta nykyään. Vaikka sitä välillä herätään klo:6. Ei paljoo kyllä houkuta ite valvoo myöhään kun pitää sit toisen kanssa jaksaa päivä mut toisaalta toinen menee 19,30-20 nukkuun nii jää siinä onneks parisuhde aikaa vaikka menee ajoissa nukkuun.
 
Täälä ollaan aamutuurissa kans. Kuuelta ylös. Ei tee mieli kovin myöhään valvoa. Mukula laittaa kasilta nukkumaan.
 
Takaisin
Top