Vauvan työnimi

dimou

Asioista perillä oleva
Helmikuiset 2021
Syyskuiset 2022
Onko vauvalla jo jokin työnimi?

Meidän vauvanalku on Kalakukko, koska oltiin Kuopiossa lapsettomuushoidoissa. Mies sanoo myös Janneksi, en tiedä miksi.
 
Rauta. Olen syönyt siis rautaa kun mun rautavarastot oli lähes tyhjät niin nimi tulee siitä.
 
Tirppa :Heartpink sekä itseäni että miestä on kutsuttu lapsena "lintunimllä" niin mies sitten yhdisti hauskan yhteensattuman ja kutsui pientä Tirpaksi. :love7
 
Meillä ei kyllä oo ainakaan vielä mitään työnimeä. Saa nähdä muodostuuko edes sellaista.
 
Meillekin tuli lintuaiheinen työnimi: Mietittiin eilen illalla, mitä työnimeä alettaisiin käyttää, ja kunneltiin, kun västäräkki piti kamalaa metelia ikkunan takana. Päätettiin, että tyyppi saa olla Tipi.
 
Me keksittiin eilen työnimi. :Heartred Mies ehdotti eka et Muurahaisvadelma, koska raskausappin mukaan alkio on nyt muurahaisen kokoinen ja vadelman muotoinen. :laughing001 En ihan lämmennyt niin sitten mies ehdotti että Leppis, "voidaan sitten kaikki yhdessä syödä leppisjätskiä joskus". Ollaan haettu tässä kesällä harva se päivä lähikaupasta niitä Pirkan leppis-jäätelöitä. Ja appin mukaan ens viikolla alkio on leppiksen kokoinen. Tästä tykkään! :love7
 
Me keksittiin eilen työnimi. :Heartred Mies ehdotti eka et Muurahaisvadelma, koska raskausappin mukaan alkio on nyt muurahaisen kokoinen ja vadelman muotoinen. :laughing001 En ihan lämmennyt niin sitten mies ehdotti että Leppis, "voidaan sitten kaikki yhdessä syödä leppisjätskiä joskus". Ollaan haettu tässä kesällä harva se päivä lähikaupasta niitä Pirkan leppis-jäätelöitä. Ja appin mukaan ens viikolla alkio on leppiksen kokoinen. Tästä tykkään! :love7

Tänään vasta hoksasin leppisjäätelöä syödessäni, että eihän mun sais niitä edes nyt syödä kun siinä on salmiakkia. :eek: no, syön sit ku Leppis on syntynyt.
 
Jo ennen kun vauva sai alkunsa mietittiin että työnimi voisi olla Myrsky-Tuuli. Olisi samaa sarjaa esikoisen työnimen kanssa, hän oli Lumi-Pyry. Nyt kutsutaan kyllä useimmiten Unikoksi. Tulee siitä, kun oli unikonsiemenen kokoinen, kun ensimmäinen kerran katsoin koon. :)
 
Me kutsutaan yhä esikoista usein bb:ksi (äännetään bibi) miehen kanssa, joten tää toinen on nyt sitten bb-2 :hilarious:
 
Meillä ei oo muodostunut vielä työnimeä, mut varmaan vois keksiä jonkun salanimen ennenku kerrotaan esikoiselle
 
Meilläkään ei vielä ole työnimeä. Tosin vasta eilen saatiin tietää raskaudesta :D
Esikoinen sai työnimen jo muutama päivä plussan jälkeen, mutta kuopus sai työnimen vasta ehkä pari viikkoa plussasta.
 
Tänään vasta hoksasin leppisjäätelöä syödessäni, että eihän mun sais niitä edes nyt syödä kun siinä on salmiakkia. :eek: no, syön sit ku Leppis on syntynyt.


Silloin tällöin syötynä ei haittaa. Eli voit sen jäätelön kyllä syödä:)
 
Eikö salmiakki ole nykyään kokonaan kielletty? Ainoa karkki mikä mulle tällä hetkellä maistuisi
Lakritsauutetta sisältäviä valmisteita ei suositella :hungover: ja sitä on melkein kaikissa vai jopa kaikissa mustissa makeisissa tms
 
Mä oon syöny salmiakkia n. 5-6 karkkia päivässä koska se helpottaa mun pahoinvointia :sad001 sillon ei lennä oksennus ruuan jälkeen.

Meillä ei oo mitään työnimeä vauvalle, ei ollu aikasemmillakaan lapsilla. Meille ne oli vaan vauvoja tai muruja :)
 
Esikoisen työnimi oli Caesar, tästä tulevasta olen vaan puhunut nimellä mytty, sen enempää sitä miettimättä. :)
 
Takaisin
Top