Vauvan "työnimi"

Onneli

Vauhtiin päässyt keskustelija
Meidän jokaisella pienokaisella on ollut "työnimi" ennen syntymää. Ja nyt, kun on jo isompia lapsia, sen tärkeämmältä tuntuu keksiä joku konkreettinen nimi, jolla hekin voivat kutsua masussa asustajaa. Emme ole vielä kertomassa uudesta tulokkaasta, mutta kun sen aika koittaa, saavat pojat kuulla uudesta sisaruksestaan Helmi-Helmeristä. Toinen noista nimistä tippunee pois, jos saamme etukäteen tietää, kumpi on tulossa.
 
Onneli, mää oon puhunu Helmi-Nestorista :) esikoinen oli möhköfantti, toista miehen veli alko kutsua sitte röhkörontiksi - vissiin raasu säikähti pahasti kun rv16 todettiin rypäleraskaudeksi.. Keskenmenneissä lopuissa en oo ehtiny "nimitellä", mutta toinen synnytykseen asti päässytkin jäi nimettömäksi jatkuvat menetyksen pelon vuoksi. Nyt sitte pikkuhiljaa iskostaa takaraivoon että ehkä tää Dude pysyy matkassa :wink
 
Liinu2013: Onpa teillä ollut vastoinkäymisiä. Toivottavasti Helmi-Nestori pysyy loppuun asti matkassa mukana. Hyvät jussit! Pidetään huolta helmistämme :)
 
Mä oon niin puhunut olgasta! Välillä olgasta ja kaarlosta, epäilen niin kaksosia :) Mut vahva tyttöfiilis et ainaki sieltä tuo olga tulee :Heartred
 
Meiän tyyppi on reppu-reissaaja kun lääkäri ultrassa selitti, että näkyy tyyppi ja sen eväsreppu eli ruskuaispussi. Siitä se sitten jäi elämään..
 
Mä oon tähän asti muutaman kerran maininnut möttiäisen... Mutta tänään päikkäreille köllähtäessä keksin, että miniMe on oikein loistava työnimi meidän salamatkustajalle :D.
 
Meillä tekonimenä on itu. Tämän nimen on oma äitini antanut jo vuosia sitten lapsenlapsille ja nyt sitten ensimmäistä itua odotellaan :smiley-bounce012
 
Meillä kutsutaan Hyrräksi :) Oli ultrassa niin liikkuvainen kaveri, ettei meinannut saada edes niskaturvotusta mitattua :D
 
Mulla työkaverin nimitti ensin herneeksi ja sitten pähkinäksi nyt kun on jo isompi niin työnimeä ei vielä ole käytetty..
 
Takaisin
Top