Onko tästä jossain topikki, jos on osoittakaa.. meillä on täällä sellainen tilanne että vauva aloittanut kiinteät ja syödään jo sekä aamu- että iltapuuro ja päivällinen. Puuroa menee ihan tajuton määrä, melki desin (raakana) saa keittää. Lisäksi se vetää korviketta illalla melki koko purkin. Varsinaista ruokaa se ei oikeen oo innostunut syömään, bataatti on oikeestaan ainut mistä se "tykkää". Imetän vielä osittain, aina ruokailun jälkeen ja öisin. Ja sitä korviketta tosiaan illalla saa että tankkais massun täyteen yötä varten. Mun logiikan mukaan se ruokamäärä mitä se saa illalla pitäs kyllä riittää monen tunnin yöuniin. Mut toi heräs esim viime yönä 2-3 tunnin unien jälkeen huutamaan nälkää. -_-' ja muutenkin heräilee öisin tosi monta kertaa. Ei se yks kaks krt haittais mut sit ku saa neljättä kertaa pomppaa ylös ni kyl siin miettii et mikä helvetti mättää.
Mietittiin että eikö toi sitten saa päivisin tarpeeksi ruokaa. Ja että ehkä nyt vaan oikeesti meikän omat maitovarastot on tyrehtynyt (tämän päättelen siitä että viime yönä testiksi annoin korviketta imetyksen sijaan ja toi nukkui tavallisen 2 tunnin sijasta 6 sen jälkeen). Onhan tässä jo puol vuotta imetelty, mulle alkaa muutenki riittää :D
Mutta, kertokaa miten paljon teijän vauvat syö? Monta kertaa päivässä, mitä ja miten paljon. Tuntuu että tuo vauva on pohjaton kuilu, ei mitään käsitystä paljon sen tulis syödä tässä iässä. Tietty sitä aina tunkee sen niin täyteen ku vaan menee... kuluttaahan tuo myös tosi paljon kun koko valveillaoloaika menee ryömien ja tutkien.
Mietittiin että eikö toi sitten saa päivisin tarpeeksi ruokaa. Ja että ehkä nyt vaan oikeesti meikän omat maitovarastot on tyrehtynyt (tämän päättelen siitä että viime yönä testiksi annoin korviketta imetyksen sijaan ja toi nukkui tavallisen 2 tunnin sijasta 6 sen jälkeen). Onhan tässä jo puol vuotta imetelty, mulle alkaa muutenki riittää :D
Mutta, kertokaa miten paljon teijän vauvat syö? Monta kertaa päivässä, mitä ja miten paljon. Tuntuu että tuo vauva on pohjaton kuilu, ei mitään käsitystä paljon sen tulis syödä tässä iässä. Tietty sitä aina tunkee sen niin täyteen ku vaan menee... kuluttaahan tuo myös tosi paljon kun koko valveillaoloaika menee ryömien ja tutkien.