Florette
Satasella mukana keskusteluissa
Ajattelin alottaa ketjun tästä aiheesta ja tän alle voi mennä kaikki keskustelut jollain lailla aiheeseen liittyen. Ehkä jollain on siitä ajatuksia syvemminkin tai sitten haluu vaan leikkimielisesti pohtia tuleeko mahdollisesti tyttö vai poika. Jos aihe on jollekkin herkkä niin pahoittelen jos loukkaa, ei ole tarkoitus.
Itse puhun omasta henkilökohtaisesta ajatusmaailmasta käsin ja tiedostan että se voi erota jonkun muun ajatuksista tai sanastosta. 
Meillä on ekassa raskaudessa osunut veikkaus oikeeseen sukupuolesta ja tokalla kerralla kaikki ihmiset veikkas ”väärin”. Kolmannella kerralla aattelin et en enää arvaa yhtään mitään enkä luota mihinkään tunteeseen.
Ja loppupeleissä oli tosi sellanen olo että en tiiä kyllä yhtään. (Ollaan kaks viime kertaa saatu syntymässä selville) Oli sitte ihana ja iso yllätys saada ekaa kertaa eri kuin aiemmin! Nyt aatellaan että kumpi vaan ois tietty ihana juttu ja se menee niinkuin on tarkotettu. Mulla on jostain syystä tullu intuitio että ois pieni tyttö nytte… mut aiempien kokemuksien takia mietin et salee tulee iso poika sitte.
Seki pieni jännityselementti ku mulla on ns pojat ollu 4,5kg ja tytöt 4kg. Niin sitä kautta ehkä hitusen toivon tyttöä enemmän
vaikka eihän se koko nyt taattu ole.
Meillä on ekassa raskaudessa osunut veikkaus oikeeseen sukupuolesta ja tokalla kerralla kaikki ihmiset veikkas ”väärin”. Kolmannella kerralla aattelin et en enää arvaa yhtään mitään enkä luota mihinkään tunteeseen.