Vauvan sukupuoli

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kiinnostaako sinua saada tietää vauvan sukupuoli etukäteen? ❤️🩵 Vai pidätkö mieluummin yllätyksenä synnytykseen asti?

Sukupuolen näkee melko varmasti rakenneultrassa. Nub-teorian mukaan sen voi nähdä myös jo nt-ultrassa näkyvän genitaalikyhmyn asennosta. Voit lukea nub-teoriasta lisää täältä. 😊

Aiotaan selvittää sukupuoli etukäteen ja todennäköisesti käydään jo ennen rakenneultraa yksityisellä kurkkaamassa jos suostuisi näyttämään🤭

Joo, ei varmastikaan malteta odottaa syntymään ja ois kiva neuloa jo jotain ennen syntymää vauvalle.

Mä oon miettinyt että jos ei tällä kertaa selvitettäisi sukupuolta. Tai ehkä rakenneultrassa pyytäisin sen kirjekuoreen jos kuitenkin vielä jossain vaiheessa mieli muuttuisi niin voisi sieltä sit katsoa. Esikoisesta ei aikanaan kysytty ja oli ihana kuulla sitten synnytyksessä kumpi syntyi. En myöskään osannut yhtään oireiden perusteella arvioida silloin kumpi olisi tulossa. Olisi jännitystä loppuun asti tästä meidän viidennestä jos ei kysyttäisikään. 🤭

Mä oon miettinyt että jos ei tällä kertaa selvitettäisi sukupuolta. Tai ehkä rakenneultrassa pyytäisin sen kirjekuoreen jos kuitenkin vielä jossain vaiheessa mieli muuttuisi niin voisi sieltä sit katsoa. Esikoisesta ei aikanaan kysytty ja oli ihana kuulla sitten synnytyksessä kumpi syntyi. En myöskään osannut yhtään oireiden perusteella arvioida silloin kumpi olisi tulossa. Olisi jännitystä loppuun asti tästä meidän viidennestä jos ei kysyttäisikään. 🤭
Mulla just sama ajatus että jätettäisiin yllätykseksi syntymään saakka, mutta varalta olisi kuoressa tieto saatavilla. 😄 Meillä mies haluaisi tietää sukupuolen, mutta uskon että yhteisymmärryksessä jätetään yllätykseksi, koska aiemmissa on tiedetty sukupuoli ja tämä on todennäköisesti meidän viimeinen vauva.

Mulla just sama ajatus että jätettäisiin yllätykseksi syntymään saakka, mutta varalta olisi kuoressa tieto saatavilla. 😄 Meillä mies haluaisi tietää sukupuolen, mutta uskon että yhteisymmärryksessä jätetään yllätykseksi, koska aiemmissa on tiedetty sukupuoli ja tämä on todennäköisesti meidän viimeinen vauva.
Meilläkin tämä taitaa viimeiseksi jäädä niin olisi sitten ensimmäinen ja viimeinen olleet viime hetkeen asti yllätyksellistä. Mulla on kyllä ikuinen vauvakuume ja ottaisin kaikki vauvat mitä vaan saisin mutta mies meinasi jo ennen tätä keskenmenon jälkeen alkaa empimään. Toki voi olla että tulee oireita mistä saattaa sukupuoli paljastua kun mulla ollut poika raskaudessa vähän eri oireet. Mutta eihän sitä silti koskaan tiedä onko niihinkään niin uskominen. 😄

Olen muistaakseni joskus kuullut että poikasikiöillä olisi nopeammat sykkeet kuin tytöillä. Onko tossa mitään perää?😅 Katoin just että esikoistytöllä oli koko raskauden sykkeet 130-140, mut nyt mukana olijalla on 150-160. Lisäksi nt-ultrassa tämä oli pidempi kuin esikoinen aikoinaan. Voisiko näillä ennustaa poikaa? 😂

Olen muistaakseni joskus kuullut että poikasikiöillä olisi nopeammat sykkeet kuin tytöillä. Onko tossa mitään perää?😅 Katoin just että esikoistytöllä oli koko raskauden sykkeet 130-140, mut nyt mukana olijalla on 150-160. Lisäksi nt-ultrassa tämä oli pidempi kuin esikoinen aikoinaan. Voisiko näillä ennustaa poikaa? 😂
Menin kysymään tätä AI:lta ja se väittikin, että teorian mukaan olisi toisinpäin, että tytöillä korkeampi syke. 😅

Menin kysymään tätä AI:lta ja se väittikin, että teorian mukaan olisi toisinpäin, että tytöillä korkeampi syke. 😅
Joo näin se menee, teorian mukaan tytöillä on korkeampia😂

Meillä piti paikkansa, esikoispojalla sykkeet aina alle 140 ja tällä tytöllä ollu nyt siinä 150 paikkeilla🙈

Mä olen myös lukenut tämän, että nimenomaan tytöillä olisi korkeammat sykkeet. Omalla kohdalla molemmissa raskauksissa sikiön sykkeet on olleet >150, ensimmäinen oli varmasti tyttö ja tyttöä myös tässä raskaudessa kätilö ultrassa veikkaili.

Mutta olen myös nähnyt jutun, ettei tuo syke teoria oikeastaan paikkaansa pitäisi. Joten tiedä näistä 🤷🏼‍♀️

Mulle on terkkari kahdessa raskaudessa höpötellyt vauvan "tyttösykkeistä" neuvolassa ennen rakenneultraa sykkeitä kuunnellessaan. Silti tullut aina poika🤭 että ei se teoria ainakaan mun kohdalla oo pitänyt paikkaansa.
Pitäiskin nyt oikein vertailla neuvolakortteja että onko sykkeissä mitään eroja nykyiseen. Pari viikkoa vielä rakenneultraan😄

Olette oikeassa, minä muistin teorian väärin. 🙈 Vaikka tosiaan, eipä tuo mikään kovin varma ennustuskeino ole, että kaikki on vielä mahdollista.

Onko kaikki saaneet sukupuoliveikkauksen rakenneultrassa? Meillä on huomenna ja kovasti jännittää, että onko kaikki kunnossa. Toisaalta kuitenkin sukupuolikin kiinnostaa. Mulla on ollut tässä tosi vahva poikaolo. Mutta toki tärkeintä, että olisi terve. Olisihan tässä vielä hyvin aikaa sopeutua ajatukseen tytöstäkin.

Onko kaikki saaneet sukupuoliveikkauksen rakenneultrassa? Meillä on huomenna ja kovasti jännittää, että onko kaikki kunnossa. Toisaalta kuitenkin sukupuolikin kiinnostaa. Mulla on ollut tässä tosi vahva poikaolo. Mutta toki tärkeintä, että olisi terve. Olisihan tässä vielä hyvin aikaa sopeutua ajatukseen tytöstäkin.
Me käytiin juuri tänään rakenneultrassa, eikä pieni suostunut paljastamaan sukupuoltaan. Istui jalat tiiviisti nipussa ja napanuorakin vielä sykkyrällä edessä 😅 Joten arvoitukseksi jäi. Saa nähdä lähdetäänkö vielä yksityiselle selvittelemään asiaa muutaman viikon päästä, jos ei kunnallisella ultrata seuraavan käynnin yhteydessä.

Me käytiin juuri tänään rakenneultrassa, eikä pieni suostunut paljastamaan sukupuoltaan. Istui jalat tiiviisti nipussa ja napanuorakin vielä sykkyrällä edessä 😅 Joten arvoitukseksi jäi. Saa nähdä lähdetäänkö vielä yksityiselle selvittelemään asiaa muutaman viikon päästä, jos ei kunnallisella ultrata seuraavan käynnin yhteydessä.
No voi hitsi..😅 meillä ei ole koko ultralaitetta neuvolassa, niin jos noin käy, niin se on sitten mysteeri loppuun asti. Tai pitäis tosiaan mennä yksityiselle.

Mulla kans rakenneultra tulossa vasta ens viikolla ja toivon kovasti, että saatais tietää kumpi siellä on. 🤞

No voi hitsi..😅 meillä ei ole koko ultralaitetta neuvolassa, niin jos noin käy, niin se on sitten mysteeri loppuun asti. Tai pitäis tosiaan mennä yksityiselle.
Ei meilläkään neuvolassa ultrata, mutta mulla on verensokerien vuoksi lääkäriaika niin ajattelin kysyä ehtiikö samalla kurkata jos näkyisi. Muutenkin radin vuoksi kasvua luultavasti seurataan vielä tässä raskauden edetessä, joten mahdollisuuksia saada sukupuoli selville pitäisi tulla.

Arvio ei oo ollut niin selkeä että siihen uskaltaisi luottaa. Ku eri ultrissa näytti erilaiselta ja viimeisimmässä piti jalkoja edessä! Yllätys vissiin luvassa 😀

Takaisin