Vauvan sukupuoli

Katsoin että kiinalainen "testi" (löyty täältä vau sivuilta) povaa poikaa ja myös toinen testi poikaa. Saa nähdä sitten. Itsellä aina mennyt väärin oma ajatus kumpi siellä mahdollisesti on.

Nub teoria on mielenkiintoinen.
 
Aiotaan selvittää sukupuoli, käydään yksityisellä "väliultrassa" joskus rv 15 tai 16 kun periaatteessa voisi jo näkyä.
 
Nt-ultrakuvista yritin tiirailla tuota genitaalikyhmyä mutta en kyllä bongannut 😅 Aika epäselviä kuvia ja jalat taitaa vaan näkyä enimmäkseen. Ehtii selvittää myöhemminkin 😊 Fiiliksen pohjalta en osaa yhtään sanoa kumpi olisi tulossa.
 
Mulla on ollut tosi vahva tyttö fiilis ja monella muullakin, mut pitää nyt kärsivällisesti odotella rakenneultraan🙈
 
Millään ei malttais enää oottaa. Käydään varmaan yksityisellä tsekkaamassa sukupuoli. Muutama vko enää 😍
 
Oli! Eikö olekin outoa miten tuntuu että nämä aavistukset menee ihmisillä oikein??
Eli joku biologinen syy siihen on oltava! Aavistuskin palautuu jonkinlaiseen tietoon.
 
Kahdesta ensimmäisestä haluttiin tietää, mutta tämä kolmas päädyttiin pitämään yllätyksenä😁 kahdesta ensimmäisestä mulla oli hyvin vahvat fiilikset siitä kumpi on tulossa ja molemmat menivät oikein. Tästä kolmannesta mulla on ollut vahva tyttöfiilis, mutta mies ja muutama muu on olleet poika-kannalla, joten en ole enää niin varma omasta fiiliksestä ja siitä mihin uskoa😂 jännää ja kutkuttavaa arvuutella millainen tyyppi tällä kertaa on matkassa! 🤭
 
Kahdesta ensimmäisestä haluttiin tietää, mutta tämä kolmas päädyttiin pitämään yllätyksenä😁 kahdesta ensimmäisestä mulla oli hyvin vahvat fiilikset siitä kumpi on tulossa ja molemmat menivät oikein. Tästä kolmannesta mulla on ollut vahva tyttöfiilis, mutta mies ja muutama muu on olleet poika-kannalla, joten en ole enää niin varma omasta fiiliksestä ja siitä mihin uskoa😂 jännää ja kutkuttavaa arvuutella millainen tyyppi tällä kertaa on matkassa! 🤭
Mullakin alusta asti ollut tyttöfiilis ja meillä esikoinen niin en tiiä luotanko intuitiooni kun mies poika fiiliksellä, mut ystävä joka on kahden lapsen äiti sanoi, että hänelläkin tyttöfiilis samaten anoppi tyttöfiiliksellä🤭 saadaan perjantaina tietää kun sukupuolenpaljastus mökillä😍
 
Mullakin alusta asti ollut tyttöfiilis ja meillä esikoinen niin en tiiä luotanko intuitiooni kun mies poika fiiliksellä, mut ystävä joka on kahden lapsen äiti sanoi, että hänelläkin tyttöfiilis samaten anoppi tyttöfiiliksellä🤭 saadaan perjantaina tietää kun sukupuolenpaljastus mökillä😍
Kerro sit osuiko sun fiilis oikeeseen! 🤭😍
 
Me ei lähtökohtasesti ajateltu haluta saada selville sukupuolta etukäteen mut nyt se selviää noiden kokeiden vuoksi. Ja tuleva isoveli tahtoisi tietää, ja on hänelle ehkä hyväkin saada valmistautuu ajatukseen etukäteen. Joten eiköhän se täl viikol selviä että kumpaa ootellaan ☺️
 
Me ei lähtökohtasesti ajateltu haluta saada selville sukupuolta etukäteen mut nyt se selviää noiden kokeiden vuoksi. Ja tuleva isoveli tahtoisi tietää, ja on hänelle ehkä hyväkin saada valmistautuu ajatukseen etukäteen. Joten eiköhän se täl viikol selviä että kumpaa ootellaan ☺️
Onko tulevalla isoveljellä ollut mitään veikkausta, kumpi voisi olla tulossa? 😁
 
Minulla oli alkuraskaudessa jokin todella vahva hetkellinen tunne sukupuolesta ja ystävä veikkasi samaa. Pieleen meni 😁

Haluttiin ihan uteliaisuudesta tietää. Heti alkoi vääntö nimestä. 😂
 
Takaisin
Top