Vauvan odotus -opasta saatavilla neuvoloissa ja apteekeissa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Neuvoloista ja apteekeista saa ilmaiseksi meidĂ€n ihanaa Vauvan odotus -opasta. 😊 Ihan kaikki neuvolat ja apteekit ei opasta valitettavasti jaa, mutta toivottavasti jokaiselle löytyy jommasta kummasta. 😊 Yliopiston Apteekeista opasta ei löydy.

Oletko jo saanut omasi?

LisÀÀ oppaasta voi lukea tÀÀltÀ.

Just tĂ€nÀÀn hain apteekista! Oltiin mökillĂ€ sukulaisten kanssa ja hirveĂ€sti teki mieli ruveta lukemaan sitĂ€, mutta kaikki sukulaiset ei tietenkÀÀn vielĂ€ tiedĂ€ raskaudestani
. Piilottelin opasta sitten isomman lehden vĂ€lissĂ€ kuin mikĂ€kin kaksoisagentti jotta pystyin sitĂ€ salassa lukemaan 😄

Onko nĂ€itĂ€ ihan hyllyssĂ€ apteekissa, jos niitĂ€ saa kyseisestĂ€ apteekista, vai pitÀÀkö kysyĂ€ jostain "tiskin alta"? 😄

MĂ€ katsoin kans tĂ€nÀÀn kahdesta pienehköstĂ€ apteekista mutta ei löytynyt đŸ€”

MĂ€kÀÀn en meidĂ€n pikku apteekissa tĂ€tĂ€ nĂ€hnyt, pitÀÀ varmaan kysyĂ€ tai sitten jos neuvolasta sais đŸ€”

Kuulemani mukaan osassa apteekeissa on ihan hyllyssÀ ja osassa pitÀÀ pyytÀÀ tiskiltÀ.

PitÀÀpĂ€ muistaa hakea tai pyytÀÀ đŸ€© TÀÀ on ollu ihana muisto isompien lasten ajalta.

Kaveri vinkkasi ja tÀÀ haettu. Miehen kanssa yhdessÀ luettu. Ihana, ettÀ on paperisena ja artikkeleja ripoteltu vÀleihin.

VielÀ ehkÀ kaipaisi jotain ostoslistaa tÀrkeysjÀrjestyksessÀ. MitkÀ on vÀlttÀmÀtöntÀ ja mitÀ ehtii myöhemminkin.

Multa löytyi vielÀ siivotessa parin vuoden takainen, ehkÀ vain tyydyn siihen, tuskinpa isoja muutoksia tullut.

TÀÀ on ollut mulle kans super tÀrkeÀ :red-heart: Melkein pari vuotta sitten kun yritys aloitettiin, menin jo apteekista hakemaan tÀn ja clearbluen ovistestejÀ, olin sitÀ "lupaa" nÀille kauan jo odottanut, ja ettÀ vihdoin myös nÀÀ olisi sellaisia asioita jotka itseÀ koskisi. Parin vuoden aikana oon ahkerasti lueskellut niitÀ ihan ekojen viikkojen sivuja, mutta en juuri pidemmÀlle, kun raskaus ei koskaan alkanutkaan.. Mutta toivotaan ettÀ nyt pÀÀsee kirjasen loppuun saakka :red-heart: Aloin kans tÀytellÀ sinne niitÀ muistiinpanoja, kun nyt on plussattu.

NĂ€in eilen apteekissa tĂ€n, mutta jotenkin tuntui vÀÀrĂ€ltĂ€ et vaan nappais hyllystĂ€ mukaan kassan jĂ€lkeen niin jĂ€i sikseen. 😂

Takaisin