Vauvan odotus -opasta saatavilla neuvoloissa ja apteekeissa

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Neuvoloista ja apteekeista saa ilmaiseksi meidän ihanaa Vauvan odotus -opasta. 😊 Ihan kaikki neuvolat ja apteekit ei sitä jaa, mutta toivottavasti jokaiselle löytyy jommasta kummasta. 😊 Yliopiston Apteekeista opasta ei löydy.

Oletko jo saanut omasi?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.
 
Mulla on olemassa tästä joku vanhempi painos. Taisi jopa kuulua äitiyshoitotyön tenttimateriaaliin. Opas oli muistaakseni hyvä, täytyy uudempi versio myös saada. :D
 
Oliko mitään listaa tai vinkkiä, minkä alueen neuvoloista tai mistä apteekkiketjuista löytyisi?
 
Oliko mitään listaa tai vinkkiä, minkä alueen neuvoloista tai mistä apteekkiketjuista löytyisi?

Vinkkaillaan tänne, jos tulee vastaan...

En tiedä löytyiskö tuolta yleiseltä puolelta jotain vinkkejä. :)
 
Itse sain tän ekalla neuvolakäynnillä. Muista oppaista ei itsellä ole kokemusta
 
Oliko mitään listaa tai vinkkiä, minkä alueen neuvoloista tai mistä apteekkiketjuista löytyisi?
Löytyy yleensä kaikista kivijalka apteekeista kun sitä kysyy. Harvemmin on nykyään vapaasti näkyvillä, kun oli otettu kerralla kaikki ja yritetty sitten myydä tori;ssa.
Osa neuvoloissa ei saa niitä tilata jaettaviksi kun mainostaminen on kielletty ilman sote-piirin sopimusta.
 
Pirkanmaan alueen neuvolasta sai oppaan.

Lisäksi oon nähnyt joissakin apteekeissa ihan näkyvillä muutaman oppaan. :)
 
Miekin sain tän oppaan ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Muista oppaista vain PDF-muodossakin löytyvä Meille tulee vauva -opas on tuttu.
 
En saanut tälläistä ekalla käynnillä. Voisikohan sen saada seuraavalla käynnillä. Tämä kuitenkin kiinnostaisi
 
En saanut tälläistä ekalla käynnillä. Voisikohan sen saada seuraavalla käynnillä. Tämä kuitenkin kiinnostaisi
Kannattaa kysyä 😊 Ilmeisesti joissakin apteekeissakin noita saattaa olla, mutta eivät välttämättä pidä niitä näkyvillä ettei ihmiset hamstraa niitä kaikkia heti 😅
 
Kannattaa kysyä 😊 Ilmeisesti joissakin apteekeissakin noita saattaa olla, mutta eivät välttämättä pidä niitä näkyvillä ettei ihmiset hamstraa niitä kaikkia heti 😅
Joo ehdottomasti täytyy. Aivan, ihan ymmärrettävää 😅
 
Apteekista olen itse aina odotusaikana löytänyt. Tämä on kyllä kiva, kun lasten kanssa yhdessä näitä kehitysvaiheita katsotaan! :)
 
Takaisin
Top