Vauvan odotus -opas saatavilla neuvoloissa

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Neuvoloista ja apteekeista saa ilmaiseksi meidän ihanaa Vauvan odotus -opasta. :Smiling Face With Smiling Eyes: Kaikista apteekeista sitä ei saa, sillä sen jakelua on keskitetty enemmän neuvoloihin. Kannattaa siis kysyä sitä, ellei hoitaja anna sitä automaattisesti. Oppaassa on paljon tietoa ja myös tilaa omille muistiinpanoille.

Oletko jo saanut omasi?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.
 
Mulla oli tämä esikoista odottaessa ja oli kiva täytellä sinne ajatuksia raskaudenkulusta 😊 Se on vieläkin tallella jossain. Meillä ollu noudettavissa aiemmin apteekista, pitää ehkä kysellä sieltä löytyisköhän sieltä tähänkin raskauteen omansa
 
Mulla oli tämä esikoista odottaessa ja oli kiva täytellä sinne ajatuksia raskaudenkulusta 😊 Se on vieläkin tallella jossain. Meillä ollu noudettavissa aiemmin apteekista, pitää ehkä kysellä sieltä löytyisköhän sieltä tähänkin raskauteen omansa
Mulla on 2021-2022 opas, mutta ajattelin hakea sen uudemman myös 😍 en kyllä muista, että siinä olisi paikka myös muistiinpanoille, mutta en oo näköjään katsonut niin tarkasti 😄
 
Mulla on 2021-2022 opas, mutta ajattelin hakea sen uudemman myös 😍 en kyllä muista, että siinä olisi paikka myös muistiinpanoille, mutta en oo näköjään katsonut niin tarkasti 😄
Se mun on haettu joskus 2019 alkuvuodesta varmaan ja siinä oli mun mielestä hyvin mahdollisuus kirjaa oireita tai jotain muuta halutessaan ylös 😁 kirjasin sinne liikkeiden tuntemiset ym mitä keksinkään.
 
Mä en ole sen jälkeen kirjannut yhtään mitään näihin kun nuoremman pojan raskauden aikana kirjoitin jollain viikolla alkuraskaudessa sen, että mun serkun poika teki itsemurhan. Jäi vaan niin selkeästi mieleen eikä ole sen jälkeen pystynyt kirjoittamaan näihin. Muualle kyllä voi kirjoittaa.
 
Pitääpä kysyä tätä neuvolasta 🤗 kiva olisi johonkin merkkailla ylös raskauden kulkua.
 
Apteekeista näitä on saatavillja ja jos ei ole niin pyydä niitä tilaamaan :)
 
Pitää kysyä myös omasta apteekista/neuvolasta. Meillä taitaa olla joku 2014-15 vuoden malli tallessa.
 
Mulle sanottiin neuvolassa, että he eivät noita oppaita voi laillisesti jakaa niiden sisältämien mainosten takia. Yliopiston apteekista semmoista ei myöskään löytynyt, joten ei auta muu kuin jatkaa metsästystä. :)
 
Mullekin mun äiti ekan raskauden aikana haali tämän heidän lähiapteekistaan kun omassamme tätä ei ollut.
 
Ite sain tän esikoisen kohdalla apteekista, mutta en muistanut hirveenä täytellä sitä. Pitäs ettiä käsiin voisko nyt täyttää sitä samaa.🤔
 
Ite sain tän esikoisen kohdalla apteekista, mutta en muistanut hirveenä täytellä sitä. Pitäs ettiä käsiin voisko nyt täyttää sitä samaa.🤔
Mä aattelin tehdä näin kanssa, vois olla kiva vertailla oloja nyt ja sillon.
 
Itselle tämä ei ollutkaan tuttu. Täytyypä kysellä neuvolasta/apteekista.
 
Meillä jaettu näitä neuvolassa nyt ja myös esikoisen aikaan melkein kuusi vuotta sitten👍🏻
 
Viime raskaudessa en saanut neuvolan kautta, enkä apteekistakaan kysynyt! Jos vaikka tällä kertaa sitten 🤭
 
Takaisin
Top