Vauvan odotus -opas saatavilla neuvoloissa

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Neuvoloista saa ilmaiseksi meidän ihanaa Vauvan odotus -opasta. :Smiling Face With Smiling Eyes: Sitä löytyy myös osasta apteekeista, mutta pääasiallisesti se on saatavilla neuvolasta. Kannattaa siis kysyä sitä, ellei hoitaja anna sitä automaattisesti. Oppaassa on paljon tietoa ja myös tilaa omille muistiinpanoille.

Oletko jo saanut omasi?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.
 
Näin tuon apteekissa raskaustestin tekemisen jälkeisenä päivänä, kun olin hakemassa uutta B-vitskupurkkia. Mut olin niin hämmentynyt (ja lisäksi vanhempieni luona käymässä), että opas jäi vielä apteekkiin. Siitäpä oliskin muuten varmaan sukeutunut isän ja äidin kahvipöydässä jännittävä keskustelu :Upside Down Face:
 
Aina apteekissa käydessä tässä 2,5 vuoden aikana (kun teimme päätöksen, että haluamme perheen nyt) oon haaveillu siitä hetkestä, kun itsekin saa sen oppaan sieltä ottaa kotiin. Nyt oli vihdoin se hetki! Teki jotenki niin onnelliseksi. Tuli semmoinen olo että nyt minäkin, kun muutkin. Kuulun vihdoin odottaviin, enkä vain haaveilijoihin ja kaipaaviin
 
Aina apteekissa käydessä tässä 2,5 vuoden aikana (kun teimme päätöksen, että haluamme perheen nyt) oon haaveillu siitä hetkestä, kun itsekin saa sen oppaan sieltä ottaa kotiin. Nyt oli vihdoin se hetki! Teki jotenki niin onnelliseksi. Tuli semmoinen olo että nyt minäkin, kun muutkin. Kuulun vihdoin odottaviin, enkä vain haaveilijoihin ja kaipaaviin
Ihana! 🥰
Onko kiitä apteekissa jossain yleisesti jaossa vai pitääkö se pyytää erikseen?
 
Ihana! 🥰
Onko kiitä apteekissa jossain yleisesti jaossa vai pitääkö se pyytää erikseen?
Olen nähnyt niitä apteekeissa niissä hyllyissä, joissa on raskaustestit ja -vitamiinit. Toki jos ei osu silmään niin voi kysyy, sitä jaetaan ilmaseks😊
 
Takaisin
Top