Vauvan odotus -opas saatavilla apteekista

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Ilmainen vuoden 2021-2022 Vauvan odotus -opas on saatavilla Suomen Apteekkariliittoon kuuluvista apteekeista (ei Yliopiston Apteekeista). Oppaassa on paljon tietoa ja myös tilaa omille muistiinpanoille.

Oletko jo hakenut omasi?

Oppaan toimituksessa ollaan myös kiinnostuneita, onko teidän mielestänne tila omille muistiinpanoille tarpeen. Oletteko tehneet tai aiotteko tehdä kyseiseen kirjaan omia muistiinpanoja?

Lisää oppaasta voi lukea täältä. :White Smiling Face:
 
Esikoisen aikaan tää kirja oli todella hyvä! Kuopuksen kohdalla en hankkinut sitä, kun ajattelin ettei ole paljoa mitään uutta, mutta olinhan siellä vaikka mitä. Esim ravintosuositukset. Nyt nappasin taas mukaani kun kävin apteekista hakemassa vitamiinit. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Varmasti olis ollut itsellekkin kiva! Mun lapset -12, -14 ja -17 syntyneet. Tehokkaasti oon missannut :tears:
 
Muistaakseni tän kirjasen sai neuvolasta esikoisen(-09) kanssa? Tai ehkä sitten jonkun tilauksen mukana, ei voi muistaa:tears:
Silloin tuli kirjoiteltua paljonkin joka viikko, ja myös lasten -12 ja -21 oon tän hommannut vaikken paljoa niihin kirjoitellut.
Huippu juttu että tän saa nykyään apteekista haettua, itse tykkään perinteisestä paperiversiosta kun pääsee ”hypistelemään”:Winking Face:
 
Muistaakseni tän kirjasen sai neuvolasta esikoisen(-09) kanssa? Tai ehkä sitten jonkun tilauksen mukana, ei voi muistaa:tears:
Silloin tuli kirjoiteltua paljonkin joka viikko, ja myös lasten -12 ja -21 oon tän hommannut vaikken paljoa niihin kirjoitellut.
Huippu juttu että tän saa nykyään apteekista haettua, itse tykkään perinteisestä paperiversiosta kun pääsee ”hypistelemään”:Winking Face:
Joo mä tykkään kans hypistellä kaikkea. Esikoisesta kirjoittelin siihen kirjaan paljon, mutta kuopuksesta en niinkään.
 
Mä kävin tänään hakee apteekista sen! Täytyy illalla tutkailla kun lapsi menee unille.
 
Mä kävin kanssa hakemassa tän, ompa kiva saada konkreettinen kirja, mihin kirjoitella ajatuksia :) Aattelin ostaa vielä raskausajalle oman kirjan, tahdon kirjoittaa ylös mahdollisimman paljon tästä ainutlaatuisesta ajasta :smiling-eyes:
 
On edellinenkin tallessa, en tiedä onko siitä päivittynyt, mutta koitan muistaa seuraavalla apteekkireissulla napata! Tykkään paperisista versioista enemmän esim kalentereissakin ja ne tuoksuukin niin hyvälle :Face Without Mouth::Face With Tears Of Joy:
 
Tää on kyllä tosi hyvä kirja ja täällä myös mies on siitä ollut innoissaan:smiling-eyes:
 
Ekassa raskaudessa hain muissa en. Jos nyt hakis joku päivä.
 
Pitää käydä hakemassa, klinikalta saimme mukaan pienen oppaan nimeltä Meille tulee vauva, kivasti ollut siinäkin koottuna kaikenlaista infoa :)
 
Mulle apteekki sanoi, että on heiltä kokonaan loppu eikä ollut varma saako sitä enää mistään lisää. Että jos jossain apteekissa vielä sattuu olemaan näitä pääkaupunkiseudulla, niin hihkaskaapa.
Olis ollut kiva saada tämmönen opus näin kun ekaa kertaa raskaana.
 
Mulle apteekki sanoi, että on heiltä kokonaan loppu eikä ollut varma saako sitä enää mistään lisää. Että jos jossain apteekissa vielä sattuu olemaan näitä pääkaupunkiseudulla, niin hihkaskaapa.
Olis ollut kiva saada tämmönen opus näin kun ekaa kertaa raskaana.

Harmillista että on loppu. Uusi 2022-2023 opas on tulossa kesän aikana, joten silloin viimeistään pitäisi saada sen. Kuulemani mukaan sen jakelu siirretään pääasiassa neuvoloille, joten kannattaa kysyä sieltä. Toivottavasti löytyy jostain sitä ennen, sillä onhan kesään vielä aikaa eikä valitettavasti ole tietoa saako jo kesäkuussa vai vasta myöhemmin kesällä.
 
Takaisin
Top