Vauvan odotus -opas saatavilla apteekista

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Ilmainen vuoden 2021-2022 Vauvan odotus -opas on saatavilla Suomen Apteekkariliittoon kuuluvista apteekeista (ei Yliopiston Apteekeista). Oppaassa on paljon tietoa ja myös tilaa omille muistiinpanoille.

Oletko jo hakenut omasi?

Oppaan toimituksessa ollaan myös kiinnostuneita, onko teidän mielestänne tila omille muistiinpanoille tarpeen. Oletteko tehneet tai aiotteko tehdä kyseiseen kirjaan omia muistiinpanoja?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.:)
 
Joku etiäinen oli kun nappasin sen mukaan apteekin edestä aiemmin.. :) mukava selata oikeaa kirjaa, eikä pelkkää puhelinta.
 
Kaikkien kolmen lapsen kohdalla tämä opas on ollut todella luettu. Aiemmat olen lahjoittanut aina eteenpäin. Enköhän sen taas hae, olen jotenkin vähän unohtanut koko oppaan ja siksi ei aiemmin ole vielä tarttunut mukaan.
 
Hain jo omani. Esikoisen odotus ajalta kirjoitin joka viikko oireet ylös, nyt on kiva sitten vertailla raskauksia Beaming Face With Smiling Eyes joten aion kirjoittaa myös tästä odotusajasta viikoittain oireet ylös Clapping Hands
 
Olikin uudistunut edellisestä kerrasta, kiva yllätys :)
 
Hankittu, täytyykin muistaa kirjoitella oireita ylös että on sit muistissa millä viikolla oli mitäkin Beaming Face With Smiling Eyes
 
Apteekista annettiin kouraan jo ennen plussausta kun kävin hakemassa mama vitamiineja lisää :thumbs-up: Tosi hyödyllinen kirjanen ja ihanaa kun saa laittaa omia fiiliksiä ja oireita ylös :smiling face with heart-eyes:
 
Kävin myös hakemassa tämän. Vaikutti ihan hyödylliseltä, ja mieskin luki opasta mielenkiinnolla. Viikottain olen jo nyt kirjoitellut fiiliksiä ylös.
 
Minäkin voisin käydä hakemassa, toivottavasti löytyy apteekista.
 
Eilen apteekissa käydessäni sitä tarjottiin miulle ja mukaanhan se lähti! En oisi sitä huomannut ellei apteekkari olisi siitä maininnut.
 
Takaisin
Top