Vauvan odotus -opas saatavilla apteekista

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Ilmainen vuoden 2021-2022 Vauvan odotus -opas on saatavilla Suomen Apteekkariliittoon kuuluvista apteekeista (ei Yliopiston Apteekeista). Oppaassa on paljon tietoa ja myös tilaa omille muistiinpanoille.

Oletko jo hakenut omasi?

Oppaan toimituksessa ollaan myös kiinnostuneita, onko teidän mielestänne tila omille muistiinpanoille tarpeen. Oletteko tehneet tai aiotteko tehdä kyseiseen kirjaan omia muistiinpanoja?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.:)
 
Tänään hain omani :) en ole uskaltanut vielä kirjoitella mitään siihen, en tiedä aionko, ehkä jotain jos kaikki hyvin ultrassa? Vähän vilkuilin sitä ja mies luki innolla.
 
Mää kävin hakemassa tänään :happy: Vaikutti tosi hyvältä! Selailin kokonaan läpi sen tänään. Muistiinpanoja tulee varmaan tehtyä sit vasta ultran jälkeen…
 
Muuttuuko nää painokset usein? Mulla on kahden vuoden takaa tää vielä tallessa, pitääkö hakea uusi :hilarious:
 
Muuttuuko nää painokset usein? Mulla on kahden vuoden takaa tää vielä tallessa, pitääkö hakea uusi :hilarious:
Opas päivitetään joka vuosi, sillä esimerkiksi suositukset voivat muuttua. Uusin painos on ajantasalla! :)
 
Tänään nappasin apteekista kun ruokakaupan vieressä on. Vaikutti ensisilmäyksellä hyvältä!
 
Pitää käydä hakemassa kunhan eksyn jonnekin kauemmas apteekkiin. Mun äiti on tuossa lähiapteekissa töissä, niin en kehtaa siitä hakea :grin
 
Onkohan tämä sama painos ilmesttnyt jo kun hain omani viime joulukuussa :bookworm: täytyy etsiskellä laatikonpohjalta, missä se on ollut odottamassa uutta odotusta.
 
Minä en ehtinytkään viimeksi raskautuessa hakea tätä ennen keskenmenoa, niin täytynee hakea luettavaksi :)
 
Onkohan tämä sama painos ilmesttnyt jo kun hain omani viime joulukuussa :bookworm: täytyy etsiskellä laatikonpohjalta, missä se on ollut odottamassa uutta odotusta.
Toukokuussa on ilmestynyt uusi painos.:)
 
Takaisin
Top