Vauvan liikkeistä asiaa.

Jonsuuni

Jostain jotain jo tietävä
Mulla on menossa rv 22 ja nyt oon ruvennu ihmettelee et mitä ihmettä on tapahtunu, kun viime viikolla oli aika monta päivää perätysten et noita vauvan liikkeitä ja potkuja tuntu ja oli aika voimakkaitaki. Mutta sit loppuviikosta ei juurika tuntunu oikein mitään vaikka kuinka yritin kuulostella et joko taas tuntuis. Muutamia hentosia on tuntunu, mutta en oo varma et onko ne liikkeitä vai sit jotai muuta. Rakenneultra oli 12.11 ja kaikki oli hyvin ja vauva oli kunnossa ja normaalisti kehittyny. Istukka on etuseinämässä ja tiedän et osaltaan vaimentaa noita liikkeitä, mutta silti en voi muuta miettiä kun sitä et onkohan tolla pikku neidillä kaikki hyvin [&o]. Neuvola olis ollu 24 päivä, mutta sitä siirrettiin 30 päivään rokotusten takia. Aattelin et soitan huomenna neuvolaan. Missä on vika kun viime viikolla useena päivänä tuntu niin selvästi noi liikkeet ja nyt yhtäkkii ei tunnu?? [:(] 
 
Moi. Mulla ainakin vaihtelee tuo liikkeiden määrä päivittäin. Joinain päivinä saattaa tuntua, että pikkunen on jatkuvasti liikkeessä ja sit sattaa olla kolmekin päivää peräkkäin, että liikkeitä tuntuu vaan harvakseltaa. Itse olen sen niin ajatellut, että pikkusellakin erilaisia päiviä, välillä virkeempiä ja välillä hiljasempia. Välillä myös mietin, että onko pikkunen kääntynyt jalat selkään päin, kun oli useempi päivä, että tuntu vaan tosi vaimeita potkuja. Ota nyt kuitenkin neuvolaan yhteyttä jos huolestuttaa. Meillä on ainakin neuvolassa sanottu, että millon vaan voi soittaa ja mennä sydänääniä kuuntelemaan jos huolestuttaa. Toivotaan, että sulla on kaikki masussa hyvin [:)]
 
Taalla kanssa erinlaisia paivia ,valilla tosi voimakkaita potkuja ja "muljuja" pitkin paivaa ja sit siina valilla taas ihan rauhallisia paivia [:)]
Usein ,just ku on miettinyt , etta ompas hiljaista, niin tulee pieni "ala huolestu" potku [;)] Ajattelevainen kaaryle.
 
joo noita piäivä on niin erinlaisia, niinhän on meillä äideilläkin :) mutta kannattee ihmeessä jos ei mitään ala tuntumaan ja huolestuttaa niin kävästä neuvolassa kuuntelemassa, turhaa sitä huolestuneena istua ja miettä pahiinpia :(

itelläki ollu nyt hiljasia päivä tässä 2 ja tänään sitten kunnon meteli alko, tuntuu jo että ei meinaa koskaan lopettaa :)

24+6

P.s, miten muuten saan ton allekirjotuksen näkymään? yrittäny mutta jotenki se ei vaan onnistu??
 
Kiitos kaikille vastauksista [:)]. Aijon soittaa tänää tässä tonne neuvolaan kuhan toi puhelin aika alkaa, pahin paniikki on onneks helpottanu jo kun aamusta vauva liikuskeli jonkin verran [:D]. Mutta vois silti mennä neuvolaan kuunteluttaa noi sydänäänet että ainaki kunnollisen varmuuden saa että kaikki pienokaisella hyvin [:)].
 
Takaisin
Top