Vauvan liikkeet

tiania

Näppärä viestien naputtelija
Helmiäidit 2020
Täällä voidaan jutella vauvan liikkeistä. Oletteko jo tunteneet liikkeitä? Itselläni on viikot 13+3 ja nyt parina päivänä olen tuntenut liikehdintää. Aikaista on, mutta selkeitä vauvan liikkeitä ovat kyllä olleet :happy:
Esikoista odottaessani liikkeitä tunsin/ tunnistin vasta 16+ viikoilla (muistaakseni).
 
Muokattu viimeksi:
Täällä viikot 13+1, eikä vielä mitään liikkeitä tunnu. Nt-ultrassa kysyin istukan paikkaa ja etuseinässä oli, eli vielä en ole edes odotellut liikkeitä. Esikoisen liikkeistä olin epävarma vielä rakenneultraan mennessäkin :grin
 
Tunsin ensimmäiset varmat liikkeet 12+6. (12+5 ehkä yksi potku)
Nyt 13+5 ja lähes joka päivä tuntenut potkuja ja möyrintää.

Niskaturvotus ultrassa ei nähnyt missä istukka täyden rakon vuoksi.
 
Mää oon aika selviä liikkeitä tuntenu nyt varmaan viikon verran. Varsinki syönnin jälkeen monesti kunnon meno päällä. Oon toisesta ja kolmannesta kans tuntenu jo näillä viikolla nii uskallan luottaa, että ois ihan vauvan liikkeitä, eikä suoliston kuplintaa. Nyt on menossa 12+6
 
Aika epävarma ollu tässä raskaudessa et onko masussa ketään niin nyt ku tuntenu nuita liikkeitä nii on vähän varmempi olo tullu. Mut tiistaina ois ultra nii selviää sitten enempi.
 
Lauantaina tunsin ekan kerran liikkeitä (13+0) ja siitä eteenpäin päivittäin. :happy:
 
Takaisin
Top