Vauvan Liikkeet

mima90

Oman äänensä löytänyt
Eli mulla huomenna täynnä 26viikkoa <3 ja tosiaan olenkin täällä aikasemin kirjotellut tästä rankasta raskaudesta jne... nooh nyt mua on taas tänää huolestuttanut todella paljon vaavin liikkeet,kun esikoisella tunsin todella hyvin potkut ja kaikki tänkaa en oo muutenkaa tuntenut niin kovaa liikkeitä,eli hentoja on,mutta tänään kun oon yrittäny "herätellä" vauvaa,ni en oikeestaa saa vastausta ollenkaan :( ehkä mä oon vaan harhaluuloinen... mutta miten teillä muilla liikkeet tuntuu?ja kuinka useasti päivässä? taidan tässä vielä muutaman kerran oikeen keskittyä ja yrittää herätellä vaavia,sitten kyllä soitan äippäpolille... koska ehkä kummiskin mielumin hysteeerinen kun ei tarkistuta.... vai?
 
Mulla on nyt 23+5 ja etuseinä istukka. Vaihtelee liikkeet päivittäin ja yks ilta olin jo itku kurkussa, kun mitään ei kuulunut. Neuvolassa sanoi, että se on niin paljon kiinni vauvan asennosta, et jos potkii selkään päin niin en välttämättä tunne. Tänään ollut myös vähemmän liikkeitä, mutta syke oli aamulla 150 kun kävin ylimääräisessä tarkastuksessa supistusten ja selkäkipujen vuoksi. Mieluummin kannattaa tarkistuttaa kuin miettiä kotona. Oot varmaan kokeillu juoda jotain makeaa ja herätellä sitten?
 
 nooh nyt tuli salkkareiden aikana pari selvää liikettä :) ja on vissii muutama hentokin liike nyt tuntunut

 
♥ :) ! pitää vaa olla joka pv vähän enempi tarkkana.. ja ku tosiaa rankka raskaus ollu alusta asti niin


pelottaa koko aika että mitä jos vielä käy jotakin..mutta toivotaan että se joulukuu sieltä tulee pian


 saan pojan syliin ja kaikki on ok :) ♥
 
mulla on istukka takaseinässä ylhäällä, mutta vauva istuu mun mahassa ja potkii kylkeen niin ettei liikkeet enää tunnu niin kuin ennen.
 
En tiedä yhtään mitenpäin vauva mahassa on, mutta liikkeet tuntuu todella voimakkaina nyt. Ilmeisesti potkii tai sohii kyynärillä just tuohon mahan päälle, koska maha ihan heiluu ja mahan päällä oleva kalenterikin sai kyytiä. Liikkeistä ei siis täällä mitään epäilystä. Tuntuu ja näkyy selvästi. Ja viikkoja 26 +.
 
Mulla on istukka etuseinässä ja vaavi lötköttää jossain tuolla ihan alhaalla. Väillä menee päiviä, ettei tunnu kuin pari hassua töytäisyä ja välillä potkunyrkkeillään kuin viimeistä päivää. :)

Kyllä siinä inhottava olo tulee, jos on pitkään hiljaista, mutta aina sitä voi mennä neuvolaan tarkistuttamaan jos kova huoli on. :)
 
Mulla on kans istukka etuseinämässä ja poitsu tykkää olla selkä ulospäi ja potkii enempi selkää tai kylkiä nii en tunne liikkeitä samalla lailla. Lähinnä tuntuu ku suolet alkais mennä solmuu ku se alkaa touhuu ja sitte sitä hassuu töminää selässä :D

Totesin kyllä kans et mulla itel tuntuu liikkeet täl hetkel paremmi kätee ku "sisäsesti" ku toi tosiaa tykkää enemmä muljuilla ja hinkata itteensä mahaa ku potkii tai nyrkkeillä sellasii teräviä potkuja.

Yöllä toisella tais olla taas jotai hauskaa ku se muljuili nii et olin iha silmät kieros ku tuntu oikeesti et joku menee solmuu mut sit tajusin et ei helv siellä se yrittää vieläki tehä kuperkeikkaa ja taitaa  alkaa olla pikkuhiljaa vähä ahasta siihe :D Kyllä se sit tunnin jälkee ilmeisesti oli tyytyväine asentoonsa ja meni takas nukkuu. Sillä oli aluks jalat itest katottun oikees kyljes ja sit ku rauhottu nii tökkäs jalal vasempaa kylkee :P
 
joo,pitää tässä nyt joka päivä vaan seurailla vähän ja yrittää olla turhaa stressaamati tätäkin asiaa. <3 ehkä tää on vaan hiljasempi kaveri kun veikkansa ja liikkuu niin ettei sitten vaan yksinkertaisesti tunne niitä kunnolla..paitsi sillon tällön. mutta muistan esikoisella just senkin kun joskus sai "ihastella" liikkeitä kauankin ,tänkaa niin jos niitä tuntee kunnolla ni se on korkeintaan minuutti pari sillonkin... mutta onhan sekin sentäs jotakin. ja kun joka neuvolassa / ultrassa on kummiskin liikkeet ja sydänäänet olleet hyvät <3 :) ! ja ehkä sitten kun vielä vähän kasvaa niin tuntuu paremmin/herkemmin liikkeet. 
 
Takaisin
Top