vauvan liikkeet

rapu-rouva

Oman äänensä löytänyt
heippa!

joko olette tunteneet hentoja potkuja?mulla rv17 ja vaikea sanoa että onko nuo pienet kuplat mitä masussa tuntuu jo vauvan liikkeitä.muistaakseni näillämain viimeksi ne rupesin jo erottaan

Heips!

Täällä on myös tunnusteltu, josko pienet kuplinnat ja muljahtelut olisi vauvan liikkeitä. Neuvolalääkärissä alkuviikolla UÄ:ssä tunsin kyllä niin voimakkaan muljahduksen, että lekurikin nauroi, kun pikkuinen jymäytti kehollaan anturia....hän ei ilmeisesti tykännyt tökkimisestä. Esikoisen kohdalla tunsin liikkeet rv 20 aikoihin.

Jotain pieniä tökkimisiä on tuntunut, mutta mitä lie olevatkaan... =)

´Mulla liikkeet alkoi tuntua 14-15 viikkojen taitteessa. Nyt kun makaa selällään niin alkaa oleen hilkulla et kohta tuntuu ulospäinkin. Itsellä on vaan hieman vaikea arvioida et tuntuuko ulospäin vai ei, kun oman käden alla tökkii.

Jotain myörintää kuvittelen havaitsevani vatsalla. Olo on kuin ilman liikkuminen suolistossa mutta paaaaljon kiivaampaa ja menevämpää. Parhaiten illalla väsyneenä sen tuntee makuulla, kun rentoutuu kuulostelemaan itseään. Joitain jymähdyksiäkin tuntunut paikottain, mutta harvemmin. Jännää!!

Täällä on jo tunnistettu ihan selviä liikkeitä :) Ei niitä vielä mahan päältä tunne ainakaan itse, mutta mies sanoi että kuuluu kyllä jotain nyrkkeilyä kun kuuntelee tuosta mahan päältä :D ihanaa<3

Mie luulen että ne on ollut vauvan liikkeitä: Olen käynyt tässä fysioterapeutilla hieronnoissa muutaman viikon, ja viimeks kun jouduin käymään siihen hierontapöydälle mahalleen, hetken päästä alkoi tuntumaan sellasta jännää tökkimistä tosta navan alta. Vähän niinku että
"Hei mutsi, 70 kg mun päällä ei tunnu hirveen kivalta, siirry narttu!"

Mä oon ollu tuntevinani parina päivänä muksahduksia mahasta, mutta voiko ne oikeasti tuntua nyt jo.. Nyt menossa rv 14+5 ja esikoista odotan..

Mulla ei tunnu vielä liikkeitä, enkä ees ajatellut että niitä ennen elokuuta tuntisin, mutta nyt tuli malttamattomaksi kun kerroitte että tunnette jo. Mulla siis viikkoja 15+5. Mutta tänään töissä pääsin ultraan käsiksi ja pitihän sitä kurkata mitä vauvalle kuului ja siellähän se sätki, nyt mäkin ekan kerran näin sen liikkuvan. Ihanaa!!

Mä oon tuntenu jo vähän aikaa, yleensä iltasin ennen kun meen nukkumaan ja makoilen sängyssä. Mutta on ne niin hentoja liikkeitä vielä, odotan innolla koska ne alkaa tuntumaan paremmin että mieskin ne tuntis :) 

rv 15+? tunsin ekat ilmakuplat vatsassa kun olin koiran kanssa lenkillä. itsekseni naureskelin että vauvalla taisi olla ilmavaivoja, mutta netissä väittävät että ne saattoivat olla ekat liikkeet. voiko esikoisen odottaja tuntea liikkeitä vielä?

Mulla esikoista odottaessa ensimmäiset liikkeet tuntuivat just 16. viikolla. Paljon riippuu istukan paikasta ja kohdun asennosta. Nyt toista odottaessa istukka on ilmeisesti kohdun etuosassa ja liikkeet tuntuvat huonommin. Mulla ensimmäiset "kuplinnat" tuntui nyt 15. viikolla ja eilen (17+1) tuli jo ihan kunnon potkuja. Neuvolan tätikin sai osansa, kun potku osui suoraan dopplerin anturiin... :-)

luulenpa sen olleen jotain muuta möllerrystä, koska tuon jälkeen en mitään ole tuntenut joka olisi jotenkin ollut "poikkeavaa" :D mutta hauska leikkiä ajatuksella

Mulla ekat liikkeet tuntui viikolla 16. Sitten oli hetken ettei niin selkeesti tuntunut juuri mitään. Mutta kyllä nyt tuntuu päivittäin myllerrystä mahassa. Ihanaa (:

mä tuntenu liikkeet 15+6 lähtien. joka viikko vain voimistuneet. äskettäin (rv 18+6) näin ja tunsin vatsan päältä kun vauva potkutteli <3

mä en ole tuntenu vielä mitään liikkeitä, hirveästi yritän kyllä "kuunnella" omaa kroppaa, mut ei vielä mitään.. :( toivottavasti ne kohta alkaa tuntumaan..

Minäkään en ole vielä oikein osannut huomata liikkeitä, vaikka neuvolassa potki kovasti sydänääniä mitatessa. Treveydenhoitaja oli ihmeissään, että miten niin en tunne vielä :/ No välillä olen miettinyt olikohan nyt joku liike, mutten ole yhtään varma.

nyt on ruvennut liikkeet erottaan jo selvästi.kova myllertäjä tuolla masussa :) laitoin tänään kaukosäätimen masun päälle niin potkut huomasi kun kake heilui.mies tykkäsi katsella kun ei vielä potkuja tunne masun päältä,mut ei varmaan kauaa mene kun rupeaa ne päältä päin jo tunteen :)

Monella on jo liikkeet alkaneet tuntumaan. Ihanaa! Mulla esikoisen kohdalla liikkeet tuntui viikolla 20 ja nyt ekat liikkeet tuntui viikolla 17. Kai sitä nyt tiesi millaiselta liikkeet tuntuu ja ne noteerasi aiemmin :)

Mäkin voin nyt sanoa että tunsin liikkeet eilen, RV 17+4. Autokaupat näköjään sopii meidän tontulle..

Takaisin