Vauvan liikkeet loppuajasta

^ liikkeitä laskettiin täälläkin kun paria päivää synnytystä aikaisemmin tuntui että loppuivat. Tulivat kuitenkin sitkeellä laskennalla pari kertaa päivässä.

Mutta kannattaa rauhassa laskea vaikka miehen kanssa yhdessä, koska esim mulla iso maha ei riittänyt yhdelle käsiparille ja toiseksi en edes välttämättä tuntenut kun lapsi liikkui ja oltiin kuitenkin jo 42.viikolla....
 
Miten muilla on vauva liikkunut ennen synnytystä?? Täällä ois huomenna la ja eilen illalla mahassa kävi sellanen möyrinä et ihan kipeetä teki. Kesti varmaan 4tuntia taukoamatta. En tienny missä asennossa olisin ku suoliakin viilti joka liike ja välillä meinas lähtee jalat alta kun paino varmaan johonkin hermoon. Supistuksia ei kuitenkaan tullu tavallista enempää eikä kivuliaita. Päinvastoin ihan ku ois vähentyneet ne kivuttomatkin mitä on ollu jo viikkoja.  Nytkin on aika aktiivista touhuilua masussa. Maha on kyllä tosi alhaalla et ehkä ne liikkeet siks tuntuu niin erilaisilta. Kun istun ni maha "lepää" reisien päällä :D.

Monet sanoo et vauva rauhottuu ennen syntymää joten sillä perusteella ei tarvii ainakaan huomenna odotella synnytyksen alkamista :D...
 
heips ja hyvää joulua kaikille joulukuun odottajille tänne!!!

tuolta tammikuisista 2011 huhuilen tänne päin kun kiinnostaa nuo synnytys kertomukset kun itsellänikin synnytys alkaa olla ajankohtainen piakkoin :D  LA 7.1

niinpä siis mietin että kuinkahan monella vauva alkaa liikkumaan enemmän ennen synnytystä vai onko ennemmin niin että rauhottuu kun mulla on nyt niin että viime viikot ollut hyvinki rauhallinen tapaus tuolla, että olen ihan joutunut kattilankansia paukuttelemaan, mutta nyt on pari päivää pitänyt hirveetä diskoa ja myllertää niin että maha heijaa puoleltatoiselle... vauva on kuulemma jo laskeutunut ja pää kiinnittynyt... 21 pv supisteli kivuliaasti parin minuutin välein ja kestoltaan supparit oli jotai muutaman sekunnin mittaisia piikkejä.. ihan ku olis puukolla iskeny tuonne kohdunsuulle... liikkeet tuntuu kyllä jokseenki pahoilta.. ihan ku yrittäis työntää itseään ulos tuolta ja peräsuolta/aukkoa/häntä luuta painaa välillä ikävästi... muutamasupistuskin tullut tämän päivän aikana vaikka rauhallisesti olen ottanut... enimmäkseen vain istuskellut ja maannut olen... olisi kiva kuulla jo synnyttäneiden kokemuksia vauvan liikkeistä ennen synnytystä... 

mutta rauhallista joulua kaikille!!!
 
Takaisin
Top