Vauvan liikkeet <3

Kyllä täälläkin on välillä selkeästi rauhallisempia päiviä...välillä potkitaan tasaiseen tahtiin ja välillä joutuu oikeen kuulostelemaan, että liikkuuko. Täytyy vaan luottaa, että kaikki kunnossa ja että kun vähemmän tilaa, niin ei enää hyöri ja pyöri :p tosin saisi kyllä jo kääntyä, istuskelee edelleen pt:ssä..
 
Ja jos tuntuu että on tosi hiljaista, kannattaa juoda tai syödä jotain makeaa ja odotella hetki. Mulla usein auttanut :) Ja tietysti jos huolestuttaa hiljaisuus, niin yhteys synnärille! Sieltä annetaan kyllä neuvoja ja pyydetään tarvittaessa käymään :)
 
Sama homma täälläkin. :) Juo tai syö makeaa ja sit rupee hetkeks vaikka pitkälleen niin johan alkaa möngerrys!
 
Onpas tänään ollut kyllä vilkas päivä masussa, potkuja ja iskuja satelee oikein urakalla. Koita siinä nyt sitten istua ja keskittyä työntekoon, kun toisella on bileet menossa :smiley-bounce005
 
Ei meilläkään kyllä mitenkään erikoisesti reagoi makeeseen. Kahvi usein saa aikaa bailut. :D
 
Hyvä etten ole ainoa jonka mahassa napsuu, olin yhtenä päivänä jo melkein varma että kohta holahtaa. Sitten kun tulee se oikea kalvonpuhkeamis-naps, en varmaan välitä enää mitään ja kaikki kastuukin :D
 
Eipä täälläkään tuo makean syöminen "auta". Mutta annas kun juo lasillisen vettä ni johan pusketaan pois :grin
 
Taitaa toveri tietää että enää ei ressata, eilen oli koko päivän bileet, ja tänä aamuna alkoivat taas :happy:Ihana herätä rauhassa ja katsella mahan liikehdintää :love017Se on vaan niin jotain ihmeellistä,ei siihen totu :grin
 
Mies katseli vatsaa eilen ja päivitteli mylläämistä, hänestä esikoinen ei ikinä tuollaista liikehdintää harrastanut! Minustakin tämä tulokas on paljon aktiivisempi :D On tämä kyllä ainutlaatuista aikaa :)
 
Meillä tämä, kuten aiemmatkin tekee miehelle kiusaa, lopettaa potkimisen heti kun mies laittaa käden mahan päälle.. Samaa reaktiota ei tule mun tai lasten käsistä. Kyllä se sitten vähän ajan päästä potkii. Nyt on ruvennut potkimaan kun mies pyytää :D
 
Takaisin
Top