Vauvan kotiutumisvaatteet

Babaytoy

Asioista perillä oleva
Tännehän vois kerätä kuvia tulevien pienokaisten kotiutumisvaatteista + muista vempeleistä ja kertoa vaikka pienen selostuksen. [:)]
 
Aikaista vielä, kun ei koko arviotakaan vielä ole. Voisi olla kuitenkin mukava katsella vaatteet läpi mitä voisi ottaa, vai pitäisikö vielä kierrellä kauppoja. [;)]
 
Mulla on pari vaihtoehtoa valmiina pestynä ja odottamassa, toinen on 50cm ja toinen 56. Täytyy vähän kattoo ulkolämpötilan mukaan ja vauvan koon mukaan, todennäköisesti pakkaan mukaan pari vaihtoehtoa [:)] ihanaa hypistellä noita pieniä potkareita ja aatella että kohta pääsen pukemaan meidän murun niihin [:D]
 
Mä otin innokkaana kuvatkin jo mahdollisista vaatteista, mutta sormi menee nyt suuhun kun yhden tiedoston saa vaan ladattua ja olisi kaksi kuvaa :D help anyone??
 
Kokeillaas sitten että onnistuinko ihan omin voimin :D Elikkä jompi kumpi noista yhdistelmistä luultavasti lähtee


 
Meinasin just sanoa,että yhdistät jollain ohjelmalla nuo kuvat mutta hyvinhän sie sait ne [:D]
Miekii rakastan hypistellä noita pikkusia vaatteita :p

Tässä meidän pienen vaatteet. ainakin tällee aluksi [:)] (Voi olla että muuttuu! [;)])
siinä on pipo,sukat,pitkähihainen body,jossa on käännettävät hihat niin ei voi raapia itseään,housut ja tuo koko potkuhousut (Ihan miten sää sallii [:)]) Sitten nuo käsineet,valkoiset tumput vaihtoehtoisena nuo Hello Kitty- [;)] Ja tietysti pienelle pikkuruinen ensitutti. ((:



 
Riippuen ilman lämpötilasta... minä pakkaan kyllä ainakin mukaan lahjaksi saadun H&M:n pienen pörröisen ruskean karhupuvun. Sen hupussa on pienet korvat ja pepussa töpöhäntä [:D] Siinä olisi ihana tuoda pikkuinen aarre kotiin.
 
Miekii pukisin pikkuselle jonkuu paksumman päällisen,mutta tähän asti ei ainakaan ole semmoista,joten noita kun laittelen päällekkäin ja ton koko potkiksen sisälle niin tuli aika hyvän paksu kerros. :) Täytyy ehkä katsastaa vielä,jos löytäisin saamieni vaatteiden seasta semmosen paksumman. (:
 
mä teen semmosen turvakaukaloon lämpö"pussin", vaikka se ei nyt virallisesti pussi olekkaan, niin jos on vähän viileempi niin ei tarvitse vaavin kylmetä matkalla autoon ja autosta kotiin :)
 
kyllä mä jonkuulaisen paksumman "haalarin" löysin,mut se on kokoa 90cm [&:] Mutta siitä tuli sopiva kun käänsin nätisti lahkeet ja hihat,niin vauva ei sitten ihan huku sinne. [:D] On siinä huppukin. Mulla on tossa noita kamppeita vielä,jotenka..tsekkaan uudestaan. Taisi olla toinenkin vastaava paksumpi puku. [:)]
 
Mulle on vielä äitiyspakkaus tulematta niin voihan olla että siitäkin jonkun keksii että pakko saada päälle heti kotiutuessa :D
 
Enpä löytänyt toista paksua,mutta kaveri oli antanut mulle noita toppavaatteita,niin siinä mukana taisi olla näköjään joku äitiyspakkauksen haalari ja myssy. Päätin,että otan sen haalarin (Koko 68cm) ja laitan vauvalle sitten haalarin alle vähemmän. Eli suunnitelmat meni uusiks [:D] Haalarin alle siis tuo sama koko potkupuku ja siihen vielä sukat,semmoset ohkaiset niin ei sitte varmasti palele,pipo päähän ja puku päälle ja tietysti kädet peittoan niillä kuvassa olevilla valkoisilla hanskoilla [:)] Sitten vauva onkii valmis lähtemään kotiin. <3
Se puku on tosi pehmee,eikä todellakaan mikään paksu,että kerkeisi kuuma tulla. Mutta ilmoja seuraillessa toukokuussa,katsotaan että muuttuuko vaatetus taas [:D]
 
miiuhoo, meillä on varmaan samanlaiset karhupuvut sitten olemassa [:D] sain omani ystävältä joka myös siinä tuonut lapsensa laitokselta kotiin, aivan ihanan suloinen ja pehmoisen pörröinen - ja varmasti lämmin!
 
Sitä kun ei toukokuussa tiedä, millainen se keli on. Sehän saattaa ainakin siellä loppupuoliskolla olla vaikka helle! Siinä ei sitten varmaan paljoa karhupukuja tarvita [:D]
Mutta tässä tämä puku,onko Tirri samanlainen?

 


 
Oi kun suloinen! [:)] Kyllä kelpaa kotiin tulla.
 
Mä katselen niitä kotiutumisvaatteita kun on saatu muutto pois alta [:)]
 
 
 
Just samanlainen miiuhoo [:D] meillä väri on tosin enemmänkin harmaa, mutta muuten prikulleen samanlainen!
 
Miihoo mulla on kanssa toi samainen karhupuku. Sitä oon masukille suunnitellu kotiutumisvaatteks [:)]
 
Lme: kyllä ensimmäinen on elloksen startti paketista ja toinen on hm :P
 
Tässähän on mahdollisesti kaksi kuukautta vielä aikaa, niin kerkiää mielipiteetkin vaihtua ainakin kymmenen kertaa [8|]
 
Takaisin
Top