Vauvan kehitys

Juu kyllä nautin. En voi edes kuvitella millaista olis herätä vähän väliä. Nyt jo väsyttää parit heräämiset :D
 
Meillä mennään ahkerasti kyljelleen, mutta siihen se jää vielä toistaiseksi. Kovasti ollaan yhdessä harjoiteltu, joten luulen ettei mene kauaa enää, että tytsy hoksaa miten vatsalleen pääsee.
 
Meillä ei oo vielä käännytty, mutta on niiin lähellä.

Eilen aamulla huomasin jotain valkoista pienen suussa, pikku hammas on tulossa!!!!!! Voi iiik! :D Toivottavasti ei oo hirmu kivulias, kun kunnolla puhkee esille...
 
Toinenkin alahammas näkyy! :)
Tänään tosin ollut niiden takia itkusempi ja kokeilti jos minkinmoista purulelua helpottaakseen kutinaa ja kipua... Voi pientä!
 
Laitan nyt tähänkin tuon vinkin, jonka muskarissa tänään sain. Eli apteekista saatava aftageeli kuulemma on ihan hyvä vaihtoehto Panadolille hampaiden tulon aiheuttaman kivun hoitoon. Puuduttaa siis paikallisesti. Itse meinaan ainakin kokeilla :)
 
Laitan nyt tähänkin tuon vinkin, jonka muskarissa tänään sain. Eli apteekista saatava aftageeli kuulemma on ihan hyvä vaihtoehto Panadolille hampaiden tulon aiheuttaman kivun hoitoon. Puuduttaa siis paikallisesti. Itse meinaan ainakin kokeilla :)

Hyvä tietää :)
 
Takaisin
Top