Meillä kuopus (1v10kk) siirtyi nyt alkukuusta meidän sängyn vieressä olevasta pinnasängystä isoveljen kanssa samaan huoneeseen. Vaihto meni tosi hyvin, on innokas kun pääsee iltaisin isojen poikien huoneeseen :) Tuleva vauva nukkuu pinnasängyssä mun vieressä, koska mä en saa nukuttua jos on siinä välissä. Esikon aikaan näin ekan vuoden ajan viikottain painajaista, jossa mun mies oli kääntynyt vauvan päälle ja vauva oli tukehtumaisillaan. Ja silloinkaan en koskaan nukuttanut vauvaa viereen!
Ollaan niin erilaisia nukkujia, sekä aikuiset että vauvatkin, joten mikä sopii kenellekin!!
Tulevaisuudessa saadaan kaikille kolmelle oma huone, jolloin me muutetaan alas makuuhuoneeseen. Mutta siihen menee vielä pitkään, koska niin kauan kun joku heräilee öisin, halutaan nukkua samassa kerroksessa :)
Ollaan niin erilaisia nukkujia, sekä aikuiset että vauvatkin, joten mikä sopii kenellekin!!
Tulevaisuudessa saadaan kaikille kolmelle oma huone, jolloin me muutetaan alas makuuhuoneeseen. Mutta siihen menee vielä pitkään, koska niin kauan kun joku heräilee öisin, halutaan nukkua samassa kerroksessa :)